ZamZam Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Huff, er ikke så utrolig erfaren på det området.. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få med meg ting fra a-b?? Hvordan unngå gnagsår? osvosv Har ikke lov til å sette foten i bakken og er helt alene med barna.. HELP
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Har ingen forslag til deg,jeg bare lurer på det samme.. Hvorfor må du på krykker da?Selv skal jeg operere ankelen neste uke,og må ha gips i 12 uker.Og jeg er så spent på hvordan det skal gå..
Groosalugg Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hvor gamle er barna da? Jeg gikk på krykker for en stund siden og da fikk barna hjelpe til å bære. Jeg fikk naboen, mamma eller andre til å hjelpe meg når jeg skulle handle. Hvis jeg absolutt måtte bære noe, pakket jeg det jeg trengte i en ryggsekk så jeg kunne ha den på ryggen. Det gikk veldig fint egentlig, men barna mine er 3 og 5 år da. Det hadde vært verre om jeg hadde en baby som måtte løftes.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Kjøp polstring til å ha på krykkene på apoteket... Ellers er det ryggsekk som gjelder om du må ha med deg ting....
Himmel og hav Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 ryggsekk, forkle med store lommer i, kopp med lokk osv er uunnværlig. For å unngå gnagsår så vil jeg anbefale vatt eller skumgummi rundt håndtakene, evt sykkelhansker. God bedring!
ZamZam Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for tips alle sammen! Heldigvis er det ikke noe alvorlig, bare en liten uke på krykker så langt.. (ikke 12 *gulp*), men siden jeg ikke har gått på krykker på over ti år så har jeg glemt hvordan det var. Selvfølgelig faller dette sammen med at mannen min er superopptatt på jobb hele uka, og venninene på heisatur... Skal legge på skumgummi for jeg har kjempevondt i henda allerede så er det bare å sette eldstemann i arbeid og finne ryggsekken.. Ha en flott kveld og lykke til til deg som skal gå i 12 uker.
HTC Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Jeg søkte og fikk rullestol fra hjelpemiddelsentralen. Da kunne jeg ha barn på fanget og frese rundt, jeg fikk også ting med meg i fanget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå