ZamZam Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei, Når jeg ringer med skype så får jeg en voldsom skurring, er det noen som vet hvordan jeg kan få den bort? Det skurrer ikke hele tiden, men det er fortsatt veldig ubehagelig å føre en samtale..
Tia med 2 ♀ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 skype med mikrofon på data eller skype til telefon? Denne skurringen pleier stort sett å være at en eller flere parter har dårlig linje (internett) eller feedback gjennom mikrofonen. Er det det siste hjelper det med bedre headset. Er det hovedsaklig når du snakker med en person så kan problemet ligge hos dem.
ZamZam Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Det er skype med headset.. Fant feilen i forklaringen din.. Vi har dårlig internettlinje og dårlig headset. *hmf* Velvel, tusen takk for svar..
It's all about me Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Trenger ikke være noe annet enn dårlig linje. Bruker Skype mye og linja varierer mye fra dag til dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå