Tommage♀♂ Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg innrømmer det; både sambo og jeg tar med oss en bok eller et blad på badet når vi skal bommelomme, men bare om vi er alene i huset. Har vi besøk gjør vi det ikke, og om det ligger lesestoff på badet når det kommer gjester skynder jeg meg å ta det ut. Men nå sitter altså frk. Dings på do og bæsjer mens hun "leser" høyt fra en Disneybok... Ah, hvilke vaner vi skal overføre da! Hun sluttet med bleie for noen mnd siden, og nå er hun altså så dreven at hun løper på do med en bok i neven. Skal jeg venne henne av med det mens det enda er sjangs? Eller der det offentlig godkjent å lese på do?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hjemme hos mamma bruker jeg lese Hjemmet på do. Men sambo sier at det overhodet IKKE er vanlig og at det tilogmed er ekkelt...
Fire småtroll Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hehe, her har mannen samlingen sin med Pondus bøker liggende på do, de skal nemlig ikke leses fra perm til perm, men leses litt sånn nå og da... Må vel bare innrømme at jeg titter litt i de selv også av og til Men guttene på 5 og 8 år er vel de beste her i huset, de stormer rundt i huset og leter etter DS'en når de må på do, og der sitter de og spiller Supermario e.l.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg har en regel om at lesestoff som taes med inn på do ikke skal ut igjen...=P Haha, ser for meg at alle dobakteriene blir spredd rundt i huset. Men så har jeg også sånn sterilspray som jeg sprayer dosete, dørhåndtak og vask med liggende på do, og den går unna! Hehe, liker ikke dobakterier.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 ja huffa sauen. dobakterier er farlige. man kan sikkert få griseinfluensa av det. he he... neida jeg er ikke så mye bedre selv. vasker hele badet med klorin minst en gang i uken. også gulvet i dusjen for der er det fotbakterier
Himmel og hav Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg leser stadig på do. Jeg mener, noe må jeg jo finne på mens jeg sitter der ;-) Der vi bodde før hadde vi vaskemaskinen på badet, så der sorterte jeg skittentøy mens jeg var på do - effektivitet i ytterste konsekvens... Ellers så tilbringer jeg mesteparten av tiden jeg er på do/badet med å svare på spørsmål fra resten av familien. De kan ha drevet med sitt og tidd stille i timesvis, men hvis jeg går på do eller ringer til noen så står plutselig alle i kø og bare måååå snakke med meg med en gang!
Mor&barn Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Jeg har aldri lest på do, og ingen jeg kjenner gjør egentlig det som jeg vet om. Iallefall ikke bestevenninner, samboeren, min eller hans familie
Trebarnsmamma30 Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Forstår ikke hva som er så galt med å lese på do jeg.. skifter dere klær også da, fordi dere har hatt dem på mens dere bommelommet?) En pleier jo ikke fortsette å lese etter en har tørket seg da.)
Alba44 Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 Ingen her i hus leser på do. Aldri skjønt hvorfor. Hehe..
Gulosten™ Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 Det er faktisk DRIT kjedelig å være på do!! Så JA til lesing på do.
Odine! Skrevet 28. april 2009 #11 Skrevet 28. april 2009 Jeg leser på do. Men jeg skal innrømme at jeg syntes det var ekkelt når svigerfar tok mi bok med seg på do og ble borte leeeeeeeeeeenge.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #12 Skrevet 28. april 2009 Jeg leser gjerne på do, hehe. Kikker hvertfall i noe:)
frk.velandre Skrevet 28. april 2009 #13 Skrevet 28. april 2009 vi har aviskorg på do.... jeg leser ektremt sjelden, min mann derimot....
Gjest Skrevet 28. april 2009 #14 Skrevet 28. april 2009 Hvor lenge er dere på do egentlig? Selv det å bæsje tar jo bare 1/2 minutt? Kanskje dere burde begynne med en ss sviskepuré om dagen, hvis det tar sånn tid?
Dunder Skrevet 28. april 2009 #15 Skrevet 28. april 2009 jeg tar ofte med meg både avis, bok, laptop og telefon på do. Sitter faktisk på do og dibber as we speak.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 28. april 2009 #16 Skrevet 28. april 2009 Do er det eneste stedet jeg "har tid" til å lese for tiden. Så der ligger det alltid en bok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå