Filifjonka* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Ajaj, skal på ultralyd i morgen, men er sååååå nervøs. Har plutselig blitt så utrolig pessimistisk. Er nesten sikker på at de kommer til å finne noe galt der inne. Uff, hjertet mitt hopper snart ut av halsen. Noen trøstende ord? Har jo lest om at endel har hatt MAer, som ikke blir oppdaget før ultralyden:(
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 heisann... tror de fleste får det på den måten, jeg fikk det også sånn. På begge mine. Var helt overbevist om at noe var galt, og den følelsen ble bare tydeligere og tydeligere for hver time, og opp trappen på vei inn til UL så var jeg helt bestemt på at noe garantert var feil. Men begge gangene jeg har vært der så har alt vært i orden. Absolutt alt! =) enda så sterk "magefølelse" jeg hadde av at noe var feil. Og jeg også har lest mye rart, og blitt livende redd eller overbevist om at alt det tragiske, eller iallefall en av alle de tragiske tingene kommer til å skje meg og/eller babyen min. Men jeg tror at det beste en gravid kvinne kan gjøre for seg selv er å slutte å lese om alt det skumle og triste! vi blir så utrolig påvirket og skremt...kan heller lese om alt det som går bra, det er flest av de hendelsene, tro det eller ei Lykke til på ultralyd vil gjerne høre hvordan det gikk :-D !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå