Gå til innhold

Ultralydklinikken Sandvika/Lysaker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har vært der? Var dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefornøyd :o) Fikk fantastiske bilder av verdens nydeligste knøtt

En utrolig hyggelig mann som tok seg god tid

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg hadde også en fantastisk opplevelse. 45 minutt hvor jeg fikk vite alt jeg ønsket å vite. Han fant ut at det var en jente, og det stemte. Mange fine bilder og filmsnutter. Jeg var da på 3D-UL

Skrevet

Kjempefornøyd :) Men fikk litt lite bilder kanskje

Skrevet

Veldig fornøyd! Mannen som jobber der er utrolig hyggelig, tok seg god tid og forklarte alt han gjorde, fikk masse fine bilder og videosnutter med hjem :) Ga seg ikke før lillemann endelig tok henda vekk fra ansiktet :)

Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Fikk 4 bilder, der jeg ikke så annet enn skurr. Han virket stresset under hele undersøkelsen, ungen lå ikke helt bra til, så snuttene var ikke annet enn skurr heller. Når det blir såpass dårlig, burde man fått ny time, eller i det minste redusert pris! Ikke verdt de 900 kr i det hele tatt!!

Skrevet

vi var kjempefornøyd.

Han er veldig dyktig:)

Skrevet

4 bilder med kun skurr for 900 kr... ikke fornøyd...

Skrevet

jeg var også der.. veldig fornøyd.. fine videosnutter..fikk også bare 4 bilder.. mn på dvd´n var det jo massevis av flere bilder.. så jeg dro innom en fotobutikk og kjøpte fotopapir og printa ut flere.. så fiksa jeg det "problemet". :D så veeeldig fornøyd!!!!

Skrevet

Veldig fornøyd! Han var utrolig flink, og vi fikk se gullet vårt på storskjerm. Fikk med en dvd med filmsnutter og bilder pluss at vi som de andre her fikk 4 bilder skrevet ut. Bildere er faktisk så bra at vi så likheten da hun kom til verden!!!! Absolutt å annbefale! Vi var der i uke 28 og det var perfekt tidspunkt, hadde ikke ville dratt før i allefall!

Skrevet

Råfornøyd :-)

Han mann e råhyggelig å tar sæ go tid! :-) Måtte vekke gutten i magen for han lå å sov i en teit stilling som ikke gikk ann å ta bilda av :-P Gikk i kiosken å knaska is og kald brus å fikk komme tilbake igjen halvtime etterpå ;-)

Masse bilda og flere videosnutta ;-) På 3d altså :-)

Gjest Tale30
Skrevet

Dere som ikke så annet enn skurr.. fulgte dere anbefalingene om å være der mellom uke 28 og 34 for best resultat?

Skrevet

Jeg er hi. Og jeg går med tvillinger, fikk beskjed fra klinikken om å komme mellom uke 23-37, så plassen ikke ble så trang. Var der i uke 25+4, og han sa det var knotete fordi det var trangt. Og det ene barnet lå langt inn. Er ordentlig skuffet. Hvertfall når jeg hører andre som får "nye" sjanser om barnet ikke ligger optimalt til.

Gjest Tale30
Skrevet

Kjedelig at du er skuffet! Men ga han deg ingen indikasjon på at 3D kunne bli vanskelig ved tvillinger?

Da jeg ringte for å forhøre meg om hvordan dette var, ble jeg gjort oppmerksom på hvilke uker jeg burde komme, og faktorer som kunne forhindre optimalt resultat, for eksempel overvekt.

Man tar en sjanse når man bestiller slik UL. Dersom resultatet er dårlig grunnet barnets plassering og ikke grunnet utstyret får man bare ta det for det det er. Hvis ikke tror jeg de ville få nok å gjøre om ale misfornøyde skulle kreve ny time.

Dersom det i begynnelsen av timen ble klart at man ikke villle få noe got resultat og man derfor avsluttet, så burde man slippe å betale. Gjennomførte man hele timen, må man jo ha sett noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...