Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg har termin i morgen og var på kontroll hos jordmor i dag. Hun undersøkte også tilstanden der nede. Jeg er andregangsfødende. Hodet er festet, livmormunnen er litt tøyelig, men det var ca 2 cm igjen av den. Hun kalte meg halvmoden og strippet meg. Hvordan har det gått med dere andre som ble strippet? Her murrer og stikker det som bare pokker der nede i magen... Skikkelig mens vondt. Slitsomt om jeg skal ha det sånn uten at det gir noen effekt...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg og ble strippet i går. Hadde sånn som deg , med mormunn og åpning. Har 9 dager til termin nå... Jeg fikk skikklig VONDE maserier i hele går. Plutselig husket jeg tilbake til forrige fødsel, at det er vondt med rier..... Men det avtok i natt...... I dag tidlig kom proppen........ Nå har jeg kun litt nedpress innimellom, men håper det kasje tar seg opp etter hvert..... Masse lykke til til deg:)
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jeg ble strippet de to andre gangene og ca 24 timer etterpå var ungen ute begge gangene. Men så hadde jeg 3-4 cm åpning begge gangene også da. Men det er ingen tvil om at jeg skal be om å bli strippet når det nærmer seg:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå