Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 å det er slitsomt. jeg er 24 år har både samboer eget hus å barn.men alle i min nære familie blander seg spesielt min mor. de kommer ofte for å sjekke hvordan vi har det , om jeg vasker å støvsuger. det hjelper ikke å si att det er slik vi vil ha det. jeg må ha det etter deres standard hele tiden og dette sliter meg ut. aner ikke hva jeg skal gjøre. jeg er utslitt av og ha angst att de skal komme da blir det krig.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg vet hvordan du har det! hehe. Mamma ser på meg som en 10-åring enda. Det er slitsomt, men sånn er det bare for enkelte mødre. Kanskje vi blir slik selv?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Er du yngst i søskenflokken? Noen mødre har desverre litt vanskelig med å gi slipp på kontrollen etter at barna, og spesielt den yngste har blitt voksen. De får vanskeligheter med å akseptere at de ikke behøves på samme måte som før og klarer ikke å gi slipp på kontrollen. Du blir nesten nødt til å være mer krass på at det er ditt hjem og her bestemmer ingen andre enn du og samboeren din. Vær bestemt og si at du ikke finner deg i å bli behandlet slik i ditt eget hjem. Vis henne døren ut og si at hun er velkommen tilbake når hun respekterer dette. Det er ok at hun har sine meninger om hvordan du har det hjemme, men når hun har sagt dette x antall ganger så får det være nok. Si at du er fullstendig klar over hva hun mener. Hun har sagt sin mening ofte nok, men hva du velger å gjøre med det er opp til deg, ikke henne.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Regn med det samme om du har tippet over 40. Vi er i samme båt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå