☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 med førstemann hadde jeg ikke vann i kroppen før uka før termin..men nå kjenner jeg det i fingrene, og har skikkelige merker etter sokkene.er 22+3 idag. vil tro dette er normalt, men......liker det ikke;-( hva med dere andre som er omtrent like langt?
med nr 3 i magen Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 heisann:) jeg lurer også på om jeg har fått vann i kroppen..har skikkelige merker etter sokkene..å de er ikke stramme i det hele tatt..så merker jeg at føttene liksom stivner til tider...at de er nummen...er det sånn hos deg å? hadde det ikke med førstemann jeg heller.. er forresten i uke 28
3 jenter <3 Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg er akkurat like langt som deg, og merker også vann i kroppen..Hadde det sist gang også, men ikke så tidlig.. Kjenner det veldig godt i fingrene ja, skikkelig ekkelt.. Tror nok det er ganske vanlig, jordmora sa iallefall ikke noe om at det var unormalt.. Satser på at noen av kiloene som har kommet på er vann..hehe..
MiMa09 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Det er vel helt normalt med litt mer vann enn normalt nå. Jeg har merker etter alle klær, er skikkelig opphovna i beina utover dagen, men har heldigvis ikke fått noe i fingre og sånn ennå. Det er ekkelt det. Jeg vurderer sterkt å kjøpe støttestrømper, har ei venninne som gjorde det, og hun sier det funka fint. LItt blir det uansett, men det ble betraktelig bedre.
Onna Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Jeg har vann i kroppen. Har hatt det siden jeg var 18 uker ca. Støttestrømper hjelper veldig på beina, men de er veldig varme og DYRE. Fingrene hovner også opp og jeg må vel snart ta av meg ringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå