Gå til innhold

er 8+2 i dag noen flere som er d?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært fryktelig kvalm men i går tok jeg akupunktur behandlig,og mrket at kvalmen ga seg.d var deilig skal jeg si så har bestilt en time til fra akupunkturen i morgen.hvordan går d med dere som er i uke 8 og utover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er 8+3 i dag. Har også en forferdelig kvalme, men føler det hjelper med seabands og å spise regelmessig.

Jeg har også begynt å må tisse på natta. Tydelig at noe trykker på:) Har du begynt å få mage? Har en liten kul, her. Men tror det er mest fordi at jeg er oppblåst.:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 8+4 idag. Sliter også med kvalme, både på morgen og kveld. Strever med å finne mat som fungerer.. Det går i fiskegrateng, ritzkjeks, supper og potetmos:D Noen med gode mattips?

Magen kjennes ut som en ballong! Er skikkelig oppblåst! Får ikke brukt dongribukse, blir bare kvalmere når det strammer rundt magen.

Må også opp for å tisse på natta:)

Skrevet

Jeg er 8+5. Er ikke så veldig kvalm, men sliter mye med svimmelhet. Veldig ekkelt å føle at man er nær ved å besvime hele tiden, spesielt når jeg er ute alene.

Har en tydelig kul nederst på magen, men foreløpig er det nok bare jeg som kan se det :-)

Skrevet

Hei.. Jeg lurer på om det er flere som plages med oppblåst mage? Jeg har skikkelig oppblåst mage, ikke luft i magen men den står rett ut og jeg ser skikkelig gravid ut.. Plagsomt.. Går lange turer hver dag men det hjelper ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...