sol-måne Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 jeg har vært fryktelig kvalm men i går tok jeg akupunktur behandlig,og mrket at kvalmen ga seg.d var deilig skal jeg si så har bestilt en time til fra akupunkturen i morgen.hvordan går d med dere som er i uke 8 og utover
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei:) Jeg er 8+3 i dag. Har også en forferdelig kvalme, men føler det hjelper med seabands og å spise regelmessig. Jeg har også begynt å må tisse på natta. Tydelig at noe trykker på Har du begynt å få mage? Har en liten kul, her. Men tror det er mest fordi at jeg er oppblåst.
babymiffy Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hei! Jeg er 8+4 idag. Sliter også med kvalme, både på morgen og kveld. Strever med å finne mat som fungerer.. Det går i fiskegrateng, ritzkjeks, supper og potetmos:D Noen med gode mattips? Magen kjennes ut som en ballong! Er skikkelig oppblåst! Får ikke brukt dongribukse, blir bare kvalmere når det strammer rundt magen. Må også opp for å tisse på natta:)
X10ne Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg er 8+5. Er ikke så veldig kvalm, men sliter mye med svimmelhet. Veldig ekkelt å føle at man er nær ved å besvime hele tiden, spesielt når jeg er ute alene. Har en tydelig kul nederst på magen, men foreløpig er det nok bare jeg som kan se det :-)
snart.trebarnsmor Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Hei.. Jeg lurer på om det er flere som plages med oppblåst mage? Jeg har skikkelig oppblåst mage, ikke luft i magen men den står rett ut og jeg ser skikkelig gravid ut.. Plagsomt.. Går lange turer hver dag men det hjelper ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå