Gå til innhold

Hvilke 6 mnd middagsglass liker barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille gutt er blitt fan av nestle sin spaghetti og kjøttsaus og hipp med nudler,tomatsaus og grønnsaker.

er nysgjerrig på hva deres små liker?

hva slags grøt er en slager også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er veldig matglad, så alt går ned her. Likevel synes jeg han ser ut til å like noe ekstra godt; spaghetti med kjøttsaus, grønnsaker med kalkun, og mormors lapskaus (Nestlé). Av grøt tror jeg havre med banan og aprikos er favoritt...

Skrevet

Vi er helt i startfasen med middagsglass, så har bare prøvd to foreløpig; Kalkun m grønnsaker og grønnsakspure (Nestle), og begge to glir ned på høykant. Både mais- og havregrøten (god natt, naturell) fra Nestle er populært, og blir hun lei mot slutten sper vi bare på med litt sviskemos, så glir hele porsjonen ned;)

Skrevet

kjekt med svar! mini var også veldig matglad, men nå har det hele stoppet opp. han vil ikke ha grøt lengre! kjøpte to nye idag. god natt grøten fra småfolk og hvetegrøten fra nestle. får se om det blir en hit... har gitt ham havregrøt med aprikos og risgrøt fra nestle, men ville plutselig ikke ha det lengre:(

sviskemos får jeg ikke i ham. men sviskesaft derimot går ned på høykant;) men jeg skal gjøre som deg jeg lykkeli&gla-mamma til Frøya=) og prøve å blande sviskemos i slutten om han blir lei;)

Skrevet

Han like alt han ;-) Men ikke så veldi gla i d laksglasset, å ikke rart i d hele tatt, e jo masse dill i d :-P

Av grøta så momse han ned alle typan, men favoritten e Småfolks sin god natt ;-)

Skrevet

6 middagsglass??? I wish! Her er det Hipp Kartoffel og majspure med kalkun, og Nestle sin økologiske med grønnsaker og kylling.

Grøt er noe enklere - favorittene er Hvete med eple til lunsj, og Havre naturell godnatt (begge Nestle) til kvelds.

Brødskive med leverpostei er også digg.

Skrevet

Frøken Freken: når startet du med å gi brødskive? har selv lyst til å starte med dette, men HS sier at jeg bør vente til han er 8 mnd pga motorikken i munnen... men alle andre sier til meg at jeg kan fint starte nå! og hva slags leverpostei, smøreost etc kan man bruke?

Prøvde småfolk god natt grøten før jeg la han nå. gikk bedre enn de andre grøtene, så jeg tror jeg satser på den foreløpig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...