Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 jenta er 7 uker, gråter mange timer i døgnet pga nakke vondt. har vært til kiropraktor 5 ganger, noe som ikke har hjulpet. Hva skal jeg gjøre? synes det er helt forferdelig trist å se at lille jenta mi har det vondt hele tiden når hun er våken:(
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Ta deg en tur til manuelterapaut vi har vært med frøkna vår og er fornøyde- hvor bor du ? om du bor i oslo omrd vil jeg annbefale barneklinikken.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Har gode erfaringer med manuellterapaut, og det er gratis for baren under 12 år!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 er det sant at det er gratis? trenger jeg henvisning fra lege? jeg bor i trondheim
Alba44 Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg betalte heller ingenting. Helsesøster henviste til fysioterapeut som anbefalte en manuellterapeut. Tror ikke m.ter. fikk noen henvisning, nei. Lykke til! Min lille var helt bra etter 3-4 ganger.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 måtte ha henvisning hvis man ikke skal betale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå