Gå til innhold

Et intimt og kansje litt teit spørsmål:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvordan skel det se ut innenfor skjedeåpningen?

Når man åpner de indre kjønnsleppene? Og hvordan kjennes det ut??

Noen som tørr å svare meg ?? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo google opp et bilde av hvordan et vagina skal se ut innvendig og utvendig! så slipper vi de detaljene:P

Skrevet

Handler vel egentlig ikke om å tørre å spørre... men vanskelig å forklare... Hva tenker du på egentlig?

Skrevet

Løper ut og ser meg i speilen nå!

Jeg er ganske åpen. Har nok ikke knipt så mye som jeg burde. Ser at avstanden mellom skjeden og nr 2 er kortere enn før fødsel. Jeg revnet jo en del, og føler at det ble sydd for dårlig. Tror også noen av stingene løsnet før det ble grodd ordentlig. Men det plager meg ikke til hverdags. Urinblæren virker å henge lengre ned en før. Kanskje jeg har fått et lite fremfall av fremre skjedevegg? Det plager meg heller ikke, så da slipper jeg å opereres.Jeg kan også se at den bakre skjedeveggen "buler" litt ut. Uff, det må være et lite fremfall av bakre skjedevegg. Men siden dette heller ikke plager meg, går jeg ikke under kniven for det heller.

Innover i skjeden kjenner jeg livmortappen min som henger øverst i skjeden. Jeg har spiral, så jeg kjenner tråden som henger litt ut. Greit å sjekke at den henger på plass.

På kontroll 10 uker etter siste fødsel sa i hvert fall gynekologen min at jeg var "normal". Men jeg burde bli flinkere til å knipe.

Skrevet

Hvordan ser disse skjedeveggen ut?? '

Jeg ser en slags ruklette åpning, og innenfor der igjen er der også "ruklette". Skjønner??

Skrevet

Jeg har googlet, men finer ikke non bilder...

Noen som evt har link??

Skrevet

Om jeg tar de indre leppene til sides ser jeg den bakre skjedeveggen bule ut. Jeg ser også urinrørsåpningen godt. Ser med andre ord ganske så ekkel ut der nede etter fødselen :/ :/ :/

Glad jeg har mann, hadde ikke akkurat ville vise meg for en ny en nå nei.

Skrevet

Jeg er så åpen der nede at jeg ikke en gang trenger å ta de indre leppene til sides, før jeg ser rett inn i det aller helligste (ekleste).

Skrevet

jeg har en liten åpning som kalles skjedeåpningen, som ser ut som et lite svart knappehull hvis jeg ikke gjør noe med musklene. så er det ganske lite å se et lite stykke, før urinrørhullet, og rett over der igjen er det en rosa liten sak som heter klitoris. den høyre indre kjønnsleppa er mye lenger enn den venstre (det ser ut som noen har røska hardt, og at det har gått ut over den venstre. Det er ikke tilfellet da:) De indre kjønnsleppene er mørkelilla/brune/røde/grå ytterst på utsiden og rosa på innsiden, og de ytre kjønnsleppene er ganske kjedelige egentlig.

:)

Skrevet

Anonym 14.49 igjen

Min åpning er også sånn "ruklete".

Skrevet

Det går ikke ann å se inn i min åpning. Det stikker liksom noe ut og ligger foran. Men det er ikke noe problem å gå inn liksom. har alltid vært så plaget med det, siden jeg alltid har trodd at alle andre har vært åpen. Er det bare meg? Er det noe galt? inegn gynekologer har noen gang sagt noe, jeg har heller ikke spurt fordi jeg har ikke turt.

Skrevet

om noe er galt spørs jo litt.... har du alltid vært sånn eller har det kommet etter fødsel f.eks ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...