Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg haaater å sove med klær på, men ser jo for meg at det kan bli litt kleint å være naken når barna blir større.. Erfaringer anyone??
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Vi sover nakne. Eldste vår er bare 4,5. Foreldrene mine sover nakne. Selv unngikk jeg nok å se foreldrene mine nakne naturlig da jeg blei litt større husker jeg: ala jeg snudde i døra hvis foreldrene mine var på badet, der jeg tidligere hadde gått rett inn. Men foreldrene mine forandret ingenting. Det gikk helt greit hos oss =) Har jo morgenkåpa i nærheten, så hopper inn i den om jeg skal ned ellerno.
Sånn kan det gå Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Kan ikke se noen grunn til å slutte med å sove naken.
Fire småtroll Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Eldste min er 8 år, og vi sover nakne.. Sprader ikke nakne rundt i huset da, bare fra soverommet og inn på badet så han trenger ikke se meg naken om han ikke vil.. Foreløbig reagerer han ikke på at vi er nakne, han pusser gjerne tennene mens jeg dusjer han, eller dusjer selv når jeg pusser tennene. Men dette regner jeg med han vil regulere selv når han blir eldre, en dag begynner han å låse døren når han dusjer selv, og lar være å komme inn når jeg steller meg. Han er jo aldri i senga mi lenger, han sover i egen seng og står opp selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå