i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 ...og jeg gruer meg så sinnsykt!! Har en følelse av at dette kommer til å gjøre DRIT vondt!!! Noen som kan berolige meg litt?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Slapp av, du kommer ikke til å merke noe =) Kommer muligens til å få menssmerter etter en liten stund etter du har satt den inn! Lykke til =)
To tette og ei badehette Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Har satt inn en selv for noen måneder siden. Virker fint som bare det. Prøv å slappe av og ikke spenne deg, da kjenner du mindre og det går fortere :-)
To tette og ei badehette Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Forresten: Smertemessig kan det sammenlignes med å ta en celleprøve og det gjør vi jo med et par års mellomrom, så dette går bra!
Hilde_85 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Jeg har satt inn hormonspiral, og jeg kan si det at det var ikke godt. Men det var absolutt ikke vondt. Det er bare ikke behagelig at noen piller og styrer i underlivet. Husk at om du kniper og spenner deg kan det gjøre mere vondt enn nødvendig. Så prøv å slapp av og pust rolig. Har du f.eks. spill på tlf kan du holde på med det så du ikke konsentrerer så veldig på hva som skjer. Flytte fokuset litt Går så fint så
Hilde_85 Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg har aldri tatt celleprøve. Så jeg kan ikke si noe om det føles sånn :S
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Merket ikke at den ble satt inn jeg:) Prøv å slappe av så går det nok bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå