babymaker med 2 små jenter! Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Da tenker jeg ikke på babyshop og barnashus men litt mindre butikker.. Lyst til å ta meg en runde men vet jo ikke hvor alle butikkene ligger...
snuffe Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg husker ikke hva alle butikkene heter, men det auler av dem nedover Markveien fra Olaf Ryes plass og i nederste del av Ullevålsveien. Og jeg synes egentlig jeg snubler over sånne "vi selger design-babytøy i en bitteliten butikk"-sjapper i enhver bakgate på Grünerløkka om dagen. En eller to av dem i Schleppegrells gate i hvert fall, rett ved siden av Birkelunden retning Carl Berner.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg er ikke så veldig kjent selv, men tror det er en som ligger på grønland som heter noe som Ruben eller noe.. ohh.. Nå fikk jeg hjerneteppe..Sikkert noen som kan rette på meg her??? hehe.. Også har du den som heter Riktige Leker som ligger på høyre siden hvis du går fra nationalteateret ned mot aker brygge.. Men der er det vel mest leker da.. Ikke så mye baby utstyr tror jeg...
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 ahhh... Tusen takk:) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå