skorpionfruen Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg har en far som bor i Stockholm. Vi har hatt veldig god kontakt hele livet mitt, men selvsagt avstanden gjør jo at det kan bli en stund imellom til tider. Han liker å overraske mennesker for å si det sånn. Så en sommer jeg kommer ned skulle han hente meg hos en tante (mamma og jeg var på besøk der og han skulle hente meg og ta meg med hjem for resten av sommeren) Han kommer inn sammen med fruen og min lillebror og med en baby i bilstol. Javel tenkte jeg, og spør mamma hvem de har med seg. Hun ante ikke så da jeg spurte pappa hvem de hadde med seg kunne han gledesstrålende fortelle at det var lillesøsteren min. Han hadde altså tenkt at i 9 mnd gjennom svangerskap, fødsel og et par uker ekstra orket han ikke fortelle meg dette for det kunne være en overraskelse. Gjett om jeg følte meg snytt.... Tok lang tid før jeg kom over sjokket husker jeg. Selvsagt ble jeg etterhvert glad for lillesøsteren min, men sjokket var ikke bare bare å svelge husker jeg.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Oj, den var ganske drøy! Sånne ting er det jo greit å informere om på forhånd...
Snuppa & llillebror Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 En tidligere kollega av meg gjorde også dette. Hun fortalte INGEN, andre enn samboern sin og sjefen vår da, at ho var gravid... Syns ikke i det hele tatt, ho jobba helt til permisjonsstart... Så plutselig, etter 4-5 uker med sykemelding trodde vi, stod ho der med en baby på jobben... Hadde ikke fortalt foreldre eller noe husker jeg...
skorpionfruen Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Skjønner ikke hva folk vil oppnå med dette. Tenk for et sjokk for de som plutselig ble besteforeldre. Man vil jo også få forberede seg på samme måte som foreldrene. Nei, ikke alt passer seg å hemmeligholde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå