tessa888 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hvor mye sover deres babyer i løpet av døgnet? min prinsesse er snart 4 mnd, syns hun sover så mye.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Da jenta mi var på den alderen der, var hun som regel bare våken i maks 1,5 time før hun måtte sove litt igjen. Myye søvn m.a.o, nyt det så lenge d varer;)
tessa888 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Ja hun pleier ikke å klare å holde seg våken i mer en to timer så ,å hun ha seg en lur igjen.. Når pleier de å holde seg våken lenger da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jenta mi er nå 6,5 mnd gammel, og begynner som regel å bli trøtt etter bare to timer våken...Vi pleier å drøye det litt, sånn at hun er våken 2,5 -3 timer mellom hver blund! Synes d er deilig jeg da, at de sover så mye;)
Gjest Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Mini begynte å snu om fra å sove heeele dagen (nesten) til å bare ta lurer på dagen når hun var ca 4 mnd. Hun er nok enda i en "omstillingsfase" (snart 5 mnd), for noen dager sover hun mye, andre altfor lite. Er vel omtrent i den alderen de fleste begynner å være mer våkne, så nyt det mens du kan:))
Gjest Tale30 Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jenta i er 4 mnd Etter tre mnd hvor hun nesten ikke har sovet på dagen, har hun nå begynt å ta et par lurer på 2 timer per dag. Hun får rett og slett ikke sove. Hun sover ca halve trilleturen når vi er ute, så vi kan hente inn litt søvn der. I dag har hun sovet mye, to ganger 3 timer. Det er veldig uvanlig. Hun sovner 19-20 og sover med en eller to matinger gjennom natten til klokken 07.00. Da vil hun gjerne sove i elleve tiden til ett og eventuelt en ny dupp i fire-fem tiden.
Lemonia Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Gutten vår har fra den alderen og fram til nå, 5 mnd, vært våken ca 3 timer mellom hver gang han sover på dagtid, og da skal han også bare sove 30-45 minutter om gangen, og han har tre slike dupper i løpet av en dag. Han er med andre ord en våken og aktiv, men veldig snill og og rolig (kan godt ligge for seg selv og leke og pludre) gutt. Til gjengjeld sover han 13-14 timer om natten, 11 av disse sammenhengende først (fra 21 som er sengetid til 08) før han får litt melk, og så sover han 08-10/11 etterpå. Babyer er like forskjellige som oss voksne. Noen trenger mye søvn, andre trenger lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå