Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hvis du skulle gi ett eksempel på ett nick som lissom -e-r- Dib, hvem nick da og hvorfro det? (Ikke "anonym" da haha)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Personlig mener jeg at å gjøre seg et kjent nick her inne og alltid ha et ord med i hver debatt er synonymt med å ikke ha et så veldig spennende liv ellers. Eller å ikke finne på så kollosslt mye med ungene sine. Så når det er sagt så vil jeg helst ikke henge ut noen nick :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Spetakkel Stinkerbell Rutletutt også Mami da, men hun er en evighet siden jeg har sett her.....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Er ikke her så mye, var en del på bim, og både her og på bim var Alva veldig aktiv. Synes hun er litt besserwisser, veldig typisk dib.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 de jeg husker er northernlights, dr.yppert, mamma26, mami87
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 Northernlights og mami87 de var her da jeg kom inn for 3 år siden og var meget aktive og koselige brukere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå