Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM UKE 21 ¸.?°´¯)^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så var det på nytt inn i en ny pp.. Hadde virklig trua på denne perioden... følte meg veldig gravid og kjente masse symptomer, snakk om å bli lurt. Men men er bare å prøve på nytt, har så fryktelig lyst på et bitte lite nurk. Har så velidg lyst på en ny spire i magen min etter at vi mista den lille jenta vår i uke 19 i februar. Var så innstilt på å bli foreldre at nå ønsker vi ikke annet.

Hvordan går det så med dere andre som venter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, Carina det va jo trasi at dere mistet prinsessa. Men krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen og at nurket vokser og blir stor og sterk.

Selv er vi inne i den 3 pp og er spent på om vi klarer det denne gangen. Sist satt spiren på 3 pp, men er slets ikke sikkert denne gangen. Men vi prøve nu og halve morroa e jo å prøve å=)

Skrevet

Jeg er ikke helt siker på om det er i uke 21 jeg har IKM jeg da siden jeg gikk 6dager over IKM nå. Men har da hatt en veldig kort TR i nesten 2døgn og er ferdig med den nå, så da håper jeg vi snart kan sette skikkelig i gang med 2pp :)

Skrevet

Hallo hallo.

Ramler innom her jeg da. IKM blir et sted i overgangen uke 21 og 22,

Men ettersom syklusen min er på bærtur, og har vært veldig kort i det siste, så blir vel uke 21 det mest sannsynlige.

Vi begynner nå på 7. pp og jeg merker at jeg begynner å bli litt frustrert. Skal til GU 9. juni for å sjekke om det er en grunn til at syklusen min har begynt å tulle. Frem til det er det bare å smøre seg med tolmodighet. Tenkte å prøve å droppe el tester denne pp, og se om det hjelper.

Jeg har også vurdert å være her litt mindre, men jeg er vel avhengig;)

Hehe, verdt et forsøk;)

Skrevet

Tror og håper på at denne mnd går fort. Starter med flytting i ny leil idag. Gleder meg til vi får noe større. Gleder meg til mensen er ferdig og man kan hive seg rundt med prøvinga.

Prøver også å være mindre her inne, men er nok blitt litt anhengig jeg også :)

Skrevet

Jepp man blir fort avhengig. Jeg må liksom innom her et par ganger om dagen nå som jeg er sykemeldt. Klarer rett og slett ikke holde meg borte. hehe

Lykke til med flyttinga Carina_81. Alltid artig å flytte inn i noe nytt=)

Skrevet

ja håper d sitter denne gangen.

da j fikk mensen ble j så deppa.

kjentes ut som j hadde en ma engang til.

fikk egentlig ikke lov av gubben å være her lenger, så lenge j reagerte sånn som j gjorde.

satt å gren i flere dager.

Skrevet

Jeg veit hvordan du har det mokri MA 3pp. Jeg ble og skikkelig deppa da jeg fikk TR helt uventet i helgen. Var slets ikke forberedt på å få den. Har ikke helt regelmessig TR denne gangen etter at jeg sluttet på p-pillan. Den variere fra 28 til 25 dager.

Skal nok være den første til å innrømme at tårene har sittet løst i øyene denne uken. Skulle liksom ingenting til før tårene fløt over og nedover kinnene..... Men nå er jeg med godt mot igjen. Så nå er jeg/vi klar før en ny pp.

Klem

Skrevet

Huff, her var det mye triste meldinger:(

Jeg tror jeg hører til her inne. I mai er det 1 år siden vi begynte å prøve. Har planer om å ta en GU ganske snart. Håper på å få igang en utredning siden vi enda ikke har blitt gravide... Har hatt en sa.

Denne pp har jeg faktisk tenkt å prøve meg på hostesaft... alt vi utsetter oss for...

Skrevet

Dytter oss litt opp i tilfelle det er nye som er kommet til=)

Skrevet

huff ja - ble super skuffet sist:( men er jo klar for ny prøving! Bare så syn mannen min reiser ut rett før El rekker å komme. kjenner jo likevel jeg har et ørlite håp og at skuffelsen kommer til å være tilstede når TR kommer. skikkeli kipern

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at den sitter forde om mannen din er borte når EL skal være. Kanskje kommer den litt tidligere denne gangen, og så sitter spiren......

Skrevet

Jeg kommer også til å være alene på EL dagen. Sambo reiser i morgen tidlig og kommer ikke igjen før i slutten av uken. Tror jeg har el på tirsdag, men jeg håper kanskje den kommer litt før da:)

Har ikke de helt store forhåpningene denne pp heller. Jeg er så lei av alle ppene som går i vasken på grunn av at han er ute og reiser.

Skrevet

tror jaggu j har el nå j da.

kjennes sånn ut og kommer en del utflod og øm i magan.

hva tror dere?

Skrevet

Her kjenner jeg også at el er på vei. Begynner med litt murring og knyting i magen/korsryggen, forventet el fra onsdag til fredag :) Er superspent, tok ut kobberspiral første mensdag snart to uker siden, men vil liksom at det helst skal klaffe på første forsøk da ;)

Skrevet

Her er EL også på vei. Trur kanskje jeg hadde det litt i går og i dag. Har stikking og ondt i korsryggen. Det stakk veldig over eggstokkene i går, så kanskje den er på tur. Skal ha EL fra tirsdag/onsdag av trur jeg, men har aldri målt det. Får bare se og håpe på at vi kanskje treffer blink denne gangen....

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har ikm i starten av uke 21 tror jeg. Fått litt tullete syklus etter at forrige graviditet ikke gikk som håpet.. Hadde TR på besøk i 10 dgr istedet for 5 denne gangen. Noen som veit hvordan dette påvirker EL? Tror jeg hadde EL på fredag, men tok en billig EL test, og den var negativ..

Lykke til alle sammen forresten, håper det går:)

Skrevet

Hei og hå!

Jeg tror jeg havner her..tror ikm blir i første halvdel av uke 21 en gang.. Går og venter på eggløsningen nå, og tror den er rett rundt hjørnet.. :)

Happy humping ;) Nå skal det klaffe her!!!

Skrevet

Har vist EL i disse dagene, så nå er det bare å "humpe" i vei...hihi... I vertfall skal vi prøve for fullt denne pp.... Men tar ikke gleden på forskudd, da blir jeg bare så skuffet. Har fått masse babystøv de siste dagene, så håper det hjelper.

Skulle bare ønske at ikke alle mine tanker går med til å drømme om en liten baby. Klarer liksom ikke tenke på noe annet......

Skrevet

er inne i 2pp nå og eggløsninga er over i kveld i følge clearblue monitoren min;) satser på at spira sitter og IKM i uke 20-21 rart å faktisk "planlegge" et svangerskap da mitt forrige tvilling svangerskap skjedde mens jeg tok p-pilla :-o håper egentlig at vi er så heldige at vi kunne få oppleve tvillinger en gang til ;)

Skrevet

Fikk positiv EL test nå i ettermiddag, krysser fingrene:)

Hva slags vitaminer tar dere forresten?

Skrevet

Jeg tar multivitaminer med omega 3, og en folatpille :) Vurderer å ta sink også..

Skrevet

Er nå offisielt prøver! :)

Det er så spennende. Siste syklus var litt lang, men ser ut til at IKM kommer i begynnelsen av uke 21.

Jeg tar omega 3 og folat som tilskudd.

Skrevet

Her går det i sanasol og tran + folsyretilskudd :)

Noen som forresten blir øm "bak" rumpeballene, inn mot ryggraden, under eggløsning??

Det gjør nemlig jeg, og jeg må si det er et snodig sted å være øm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...