Vero85 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Noen som veit mere om dette enn meg? For jeg er ganske så blank på akkurat detta der.. Kan man be JM å gjøre det, eller er det noe hun foreslår? Og når evt begynner de med det? Det er med hensikt i å sette i gang fødselen eller?? Jeg har igjen 21 dager til termin i dag;) Sliter UTROLIG med smerter i ryggen (var sykemeldt 1år før jeg ble gravid pga dette) og kan si at det ikke er noe bedre nå på slutten.. Mister følelsen i høyre beinet avogtil også, skikkelig ubehagelig og må være veldig forsiktig med alt jeg skal gjøre... Begynner å bli slitsomt detta her;) Men prøver å ta det hele med ett smil og tenker det ikke er lenge igjen...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei! Jeg måtte i hvertfall be min jordmor om å gjøre det. Hun ville ikke gjøre det FØR termin. Og tror ikke det er så mange som gjør det, for hensikten er jo å sette i gang fødselen. Jeg ble strippet på termin, blødde endel etterpå og mye kynnere. Men fødsel ble det ikke her. er 4 dager over termin i dag... du kan jo spørre jordmoren din når du skal dit! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå