Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Er 4 dager over termin i dag og skal til legen etterpå. Jordmor er vekkreist, så tror dere han kan strippe? tusen takk for svar!!!
Snuppa & llillebror Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Kommer vel an på legen. Jeg var på overtidskontroll 6 dager etter termin i sist sv,skap hos erfaren jordmor, men hun ville ikke sjekke åpning eller noe.
*toppris* Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 varierer veldig fra lege til lege og jm til jm om de vil strippe.. det er mange som mener at man skal ikke tukle der nede før det er høyst nødvendig... er du moden osv er det ingen grunn til at legen ikke skal kunne gjøre det... jeg ble selv strippet av en lege, to dager etter var gutten min ute:) så her funket det:) kommer til å be om det neste gang også, men vet ikke om min lege eller jm vil gjøre det, da gjør vi det hos en privatlege jeg har gått til, vet at han gjør det:) lykke til:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 Okei! Jeg var hos jordmor dagen før termin, da strippet hun meg. Jeg var nesten moden med 3 cm åpning. Så håper legen kan gjøre det i dag! er så klar for å treffe jenten vår nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå