Gå til innhold

Dere som er 5-8 uker på vei, se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tisser dere mye om natten? Jeg er noen ganger oppe en gang, blir litt bekymret når jeg ikke tisser oftere...trodde man skulle tisse mye :/

Er 6+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om det er mange som tisser oftere om natten så er det ikke farlig å ikke gjøre det. folk er forskjellige med forskjellige symptomer.

jeg er oppe om natten noen ganger og noen ganger ikke.

Skrevet

er det ikke egentlig bare deilig å slippe tissinga på natterstider :-)

Skrevet

Ja, jeg vet!! Det er deilig!! Slet så mye med det sist sv.skap, så trodde at det måtte jo være sånn nå også!! Men krysser fingrene for at det er helt ok:)

Skrevet

Jeg har først nå begynt å tisse på natten. Er i uke 9. Tror det er forsjellig fra svangerskap til svangerskap. Var mer opp på natta å tisset forrige gang, men jeg var også mer tørst, da:)

Skrevet

er heldigvis ikke oppe om natten. Det er helt ok. Kommer tidsnok til a matte sta opp pga andre ting senere. Denne graviditeten trenger nodvendigvis ikke bli lik den forrige, er forresten mye mer kvalm na enn i forrige. Er na 6+1.

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har ikke tisset mer enn vanlig under noen av dem, så det er nok stor variasjon på det.

Skrevet

Er i min 7.veke,og er allerede oppe 1 gang om natta.....sist vedvarte da omtrent heile sv.skapet,så får no sjå korleis da går no....

Skrevet

Begynte ikke å tisse om natten før i uke 9. er i uke 12 nå, slitsomt, så bare gled deg ... :P

Skrevet

Noen netter må jeg opp å tisse andre netter ikke idethele tatt. Er 7+3. Tror ikke det har så mye å si

Skrevet

Jeg begynte å tisse på natten rundt uke 5.

Er nå 8+2 og er oppe 1-2 ganger om natten.

Dette er svært individuelt, så du skal ikke være bekyrmet for at du slipper å fly på do hele natten... nyt heller nattesøvnen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...