Gå til innhold

endelig halveis.men hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er jeg halveies 20 uker i dag.

men jeg har bare lagt på meg cc 4kg.er det normalt?

synes selv det er lite,har ikke den store magen ennå.

håper den kommer snart. er første gang gravid.

vet ikke hva som er normalt.

hilsen en utolmodig mor.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 22uker og lagt på meg 6kg. Alle legger på seg forskjellig, så det skal du ikke tenke på! Noen legger bare på seg ett par kilo i løpet av sv.skapet, mens andre kommer på rundt 20-30+ :)

Skrevet

Heia...Jeg er 27+1 idag, har lagt på meg 5 kilo, men har lagt på meg mest fra uke 21-nå liksom !! har endelig fått godt synlig mage :)....Jeg fikk beskjed fra jm at jeg kunne gjerne legge på meg mer, hun var beskymret for at jeg ikke la på meg nok, men jeg er undervektig fra før så det er vel grunnen for hennes beskymring...

Så lenge du legger på deg, trives å babyen har det bra...da er alt normalt vil jeg tro !!

lykke til.......

Skrevet

jeg er 21+6 og har lagt på meg 7 kg. Skulle vel egentlig lagt på meg mer med tanke på at jeg har vært undervektig..men spiser som bare det og koser meg:) er nå 2kg over normalvekten min:)

vektøkningen er svært individuell, så er ingen grunn til bekymring:) Hvis det er grunn tiol bekymring får du høre det ve veiing på kontrollene;) selv fikk jeg beskjed om å passe på å legge på meg;)

Skrevet

Jeg hadde lagt på meg ca 6kg når jeg var halveis

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har lagt på meg 5 kg. Jeg hadde liksom fått 3 kg ekstra i jula så nå er jeg da 61 kg. Så tung var jeg vel i slutten med forrje så regner med det blir ny vektrekord denne gang.

Skrevet

Er 21 kg og har lagt på meg 1-2 kg. Har fått en liten mage. Hadde litt å ta av fra før, så regner med det går litt opp i opp. Småen vokser nå og trives, så jeg er ikke bekymret :)

Skrevet

Jeg er halvveis i dag og har lagt på meg 6,5 kg :-) Tror også at det er veldig individuelt.

Skrevet

Jeg hadde også gått opp 4kg når jeg var 20uker på vei:)

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 3,5 kg, det er også normalt. Forrige gang hadde jeg lagt på meg 7,5 kg til nå. Så lenge magen vokser og du føler deg bra er det ikke noe å bekymre seg over. Babyen tar det den trenger fra deg;)

Skrevet

3, 5 kg her. akkuratt 20 uker i morgen. tror det er ganske "vanlig" men det er også veldig individuelt som andre her sier. når jeg var halvveis sist hadde jeg lagt på meg rundt 11 kg og endte da opp på 26 til sammen. det synes jeg var litt mye. så er egentlig ganske fornøyd nå. satser på å holde meg under 15 kg denne gang så får jeg kanskje alt av igjen etterpå. nå veide jo jeg ca 10kg "for mye" i utgangspunktet da, så det har jo også litt å si.

Skrevet

er 21 uker, har lagt på meg 700g.. ikke så mye-men resten kommer nok fort.. har litt ekstra så er fornøyd så lenge babyen vokser å sparker=) har ikke den store magen enda-men den kommer=)

Skrevet

Jeg har lagt på meg ca 3 kg. Er også akkurat 20 uker i morgen og skal på min første ordinære UL imorgen :)

Skrevet

Jeg er i uke 21 og ikke lagt på meg noe... :(

Sliter litt med matlysten,men lille babyen vokser visst slik hun skal..

Skrevet

Jeg er 22+ 3 og har lagt på meg 5 kg. 3 av de har kommet de siste 14 dagene.... Er 2. gangs. Under første svangerskap la jeg på meg totalt 12 kg. Da hadde jeg lagt på meg 5 kg når jeg var 21 uker.

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 2 kg :(

Men jeg har vert rar.. Mistet matlysten totalt, uten å være kvalm..

Skrevet

hopper over i siste trimester på søndag som kommer,og jeg er til nå gådd opp i underkant av 1,5kg... det er ikke mye! men jeg har null matlyst.. men det jeg spiser er frukt,naturellyogurt og små grove knekkiser,så får allefall i meg "riktig" mat. enda.

Skrevet

jeg er 23 uker nå:-) å har ikke lagt på meg noe.. men kan fort snu sikkert! :)

Skrevet

er 21+5 i dag, og har gått litt opp og ned og opp og ned i svangerskapet pga kvalme og sykdom, men ligger vel på ca 0,5-1 kg fra startvekt nå. :) noe jeg personlig syns er fint, siden jeg har litt ekstra. :) og får i meg mat nå, det skal være sikkert, så tipper det begynner å komme noen fler kg nå..! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...