Gå til innhold

Hjertelyd


shiloh

Anbefalte innlegg

I går var jeg og hørte hjertelyden (9+3). Det var veldig spesielt. Legen var spent på om han kom til å finne den. Jeg hørte den før han sa at han hadde funnet den. Nå er jeg ikke så bekymret lenger. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så moro da.... det må være en utrolig følelse. jeg skal til legen neste onsdag og da håper jeg virkelig jeg får høre hjertelyden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var gøy... jeg ble veldig rørt. Første livstegn fra den lille.

 

Jeg var riktignok forberedt på at jeg ikke kom til å høre den, siden det er tidlig. Legen sa at bare 20 % fikk til å høre den så tidlig. Så jeg råder deg til å være forberedt på det. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til Lille Krølle

I dag var vi på første kontroll! Har ventet lenge på dette. Er i uke 12 nå.

Når jordmor spurte om vi ville høre hjertelyden så sa vi selvfølgelig ja. Hun styrte litt, og både hun og min mann hørte en svak lyd, mens jeg ikke klarte å fokusere på hvilken lyd jeg skulle høre på. Etter mye knoting, og jeg nesten hadde gitt opp, hørte vi de små hurtige slagene klokkeklart!

Min ellers så tøffe mann, satt med tårer i øynene og smilte. Det var helt fantastisk, og deilig å endelig få "bekreftet" liv der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen idag(er 10+6) og spurte ikke legen om han kunne måle hjertelyden. Prøvde å måle hjertelyden når jeg var 6+1 men da fant de den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...