Mamma til lille M&L Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vi har fått tilbud om barnehageplass der, og lurer veldig på om det er noen som har erfaringer derfra? Det er jo absolutt spennende, men ikke helt slik vi har det hjemme i hverdagen (vegetar, yoga, meditasjon osv..), så lurer veldig på om noen kan hjelpe meg litt ? tenkte vi skulle dra på besøk og sånn, men litt vanskelig å danne seg ett bilde av hvordan der er bare på ett besøk.. Håper noen av dere trondheimsdamer der ute kan bidra til å hjelpe meg LITT nærmere en avgjørelse:)
mayaya Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Høres spennende ut, men jeg aner ikke dessverre. Vi har en annen bhg ikke så alt for langt unna. Ville bare nevne at du mister all retten til bhgplass i år dersom du sier nei til et tilbud fra kommunen.... Bare i tilfelle du ikke visste det
Mamma til lille M&L Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Ja, ringte og spurte på oppvekstkontoret, så vet at vi risikerer å ikke få ny plass om vi sier nei.. Men føler jeg må være trygg på både personalet og rammene rundt for å gi fra meg skatten Må evt bare være hjemme ett år ekstra. Men snakket med de på helsestasjonen idag, og de hadde mye positivt å komme med, så vi får satse på at det er bra der Vi hadde i utg punktet søkt på midtbyen barnehage og en til i nærheten, men siden det er så innmari stor pågang her i området var dette vist eneste alternativet dersom vi ikke ville LANGT ut av byen sa de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå