magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Lurer jeg på da... Noen som vet hva som er i den?
siggen2 Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 heisann! kan desverre ikke hjelpe deg-men hvor bestiller du den?har også lyst på
magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Hei hei! Jeg gikk inn å registrerte meg her: http://www.vitalkost.no/weleda/ Man skal få tilsendt gavekort, sånn at man kan gå å hente pakke, tror jeg... Eller om man kan velge seg produkter for et visst beløp, ikke sikker. Uansett gøy med alt som er gratis )
magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Hm... linken tar deg visst bare til weleda-siden, du må klikke deg videre til weleda-baby øverst på siden
Mirasol Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Denne måtte jeg purre på, da kom det en liten pakke i posten med prøvetuber på 3 ulike produkter, ikke noe gave- eller verdikort.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 Det hørtes jo litt kjedelig ut, ikke helt det jeg ble forespeilet når jeg leste på sidene deres, menmen... Har purret nå
mai-nurket :) Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Jeg fikk et gavekort i posten og måtte hente en liten pakke me 3 små flasker/tuber i nærmeste butikk. Kjekk å ha i stellebagen!
septemberpiken Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 Fikk også gavekort i posten, og hentet en liten pakke med 3 små vareprøver i. Greit nok, men ikke noe spesielt synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå