Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 hun skjønte jo ikke at hun skulle svelge det da.. så hun spytta det ut.. så la jeg dt på tunga henne igjen så smattet hun ivei hun fikk ikke mer enn det på str med lillefingerneglen min da. hun blir 4 mnd til lørdag.. så kanskje litt tidlig ute..
Septemberprinsen Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Det tror jeg ikke gjør noen verdens ting! Bare vær obs på at banan kan ha en viss stoppende effekt, og om din jente sliter like mye med magen som gutten min, så kan du oppleve at hun kan bli litt forstoppet. Men da altså av større mengde banan enn det du ga henne
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 ja, jeg har hørt at det kan skje.. derfor jeg ga henne så bittelite.. hun er uansett ikke vant til fast føde så jeg kunne jo ikke gitt ho mer.. vi har noe sånn sviskegreier i bakhånd. for vi tenkte å begynne med smaksprøver til lørdag..om hun skulle få mageproblemer så må vel sånn sviskeblanding hjelpe. hun virker ikke til å ha problemer med magen.. jeg spiser hva som helst. å hun klager ikke gammel er gutten din?..
Septemberprinsen Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Gutten min er nå 7,5 mnd. Synes jeg nettopp kom hjem fra sykehuset med liten baby Sviskepure var stor hit her. Startet med et par ts, men han likte det så godt og reagerte heller ikke noe på det, så vi var fort opp i et fullt glass til morgengrøten. Men det første vi startet med var altså grøt, men der gjør folk det forskjellig, og om du vil starte med fruktsmaker så gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå