mastermind Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Skulle vere lur. For at alt skulle bli jevnt fikk jeg mannen til å smøre meg, men SER IKKE UT I TÅKA! Noen som har en løsning? Leter leiligheten rundt etter filmen THE WEDDING PLANNER, der var det en blanding som skulle fjerne slikt. Tror det var tidlig i filmen, så viss noen hjar den og gidder sjekke hadde jo det vært fint også. DVDen fulgte med et se og hør en gang, og ligger i en liten papp-ting, så hvor den er må jo gudene vite..
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Kroppsskrubb pleier å ta endel av det. Samme med sitrondråper...
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Ta deg et langt bad, skrubb deg godt (gjerne med skrubbhansker) og masse fuktighetskrem etterpå Lykke til
mastermind Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Takk. da får jeg prøve. Vil gjerne ha flere svar også
MAMMA MIA08 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Tannkrem! Ta litt på en fuktig klut og gni forsiktig. Leste det i et ukeblad. Funker som fy på mine skjolder )))
mastermind Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 den skal jeg prøve! sitron funka litt, men ikke helt.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Tannkrem funker greit, sånn "whitening". Evt så kan jeg anbefale Veet hårfjerningskrem, den fjerner nemlig mye mer enn bare hår;) (fant jeg ut etter jeg hadde fått en lekker brunfarge av krem før en fest, og ETTERPÅ skulle fjerne all pelsen!, søren heller)
digger Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Og jeg som hadde planer om å la mannen smøre inn ryggen......Jeg føler je er utrolig nøye når jeg smører selv, men det er jo klin umulig å ikke få en eneste ripe i lakken:-) Det finnes også kremer til å fjerne selvbruning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå