Gå til innhold

Hvordan fjerne stygt resultat av solbruningskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle vere lur. For at alt skulle bli jevnt fikk jeg mannen til å smøre meg, men SER IKKE UT I TÅKA! Noen som har en løsning?

Leter leiligheten rundt etter filmen THE WEDDING PLANNER, der var det en blanding som skulle fjerne slikt. Tror det var tidlig i filmen, så viss noen hjar den og gidder sjekke hadde jo det vært fint også.

DVDen fulgte med et se og hør en gang, og ligger i en liten papp-ting, så hvor den er må jo gudene vite..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Kroppsskrubb pleier å ta endel av det. Samme med sitrondråper...

Skrevet

Ta deg et langt bad, skrubb deg godt (gjerne med skrubbhansker) og masse fuktighetskrem etterpå :) Lykke til

Skrevet

Takk. da får jeg prøve. Vil gjerne ha flere svar også :)

Skrevet

Tannkrem! Ta litt på en fuktig klut og gni forsiktig. Leste det i et ukeblad. Funker som fy på mine skjolder :))))

Skrevet

den skal jeg prøve! sitron funka litt, men ikke helt.

Skrevet

Tannkrem funker greit, sånn "whitening".

Evt så kan jeg anbefale Veet hårfjerningskrem, den fjerner nemlig mye mer enn bare hår;)

(fant jeg ut etter jeg hadde fått en lekker brunfarge av krem før en fest, og ETTERPÅ skulle fjerne all pelsen!, søren heller)

Skrevet

Og jeg som hadde planer om å la mannen smøre inn ryggen......Jeg føler je er utrolig nøye når jeg smører selv, men det er jo klin umulig å ikke få en eneste ripe i lakken:-) Det finnes også kremer til å fjerne selvbruning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...