Abracadabra Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Noen som husker dette, eller vet det, eller kan peke meg til noe info om det? Er gravid i Asia, og vil fly hjem for å føde - flyturen tar et døgn ca alt i alt... Legen her sier jeg må reise hjem tre måneder før fødsel, men jeg synes å huske at de sier at vi skal holde oss på bakken de siste åtte ukene? Det kan jo tenkes at den superlange reisen har noe med saken å gjøre, at han sier tre måneder i stedet for to... Ser jo selvsagt an formen min osv når det nærmer seg...så godt det lar seg gjøre i hvert fall. Regner også med at jeg har min mann med, så han kan ta seg av sønnen vår...og håper å få oppgradert billettene våre til business, hehe...har mange nok poeng nå i hvert fall... Hva tror dere?
CAT77 Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei! Dette varierer fra flyselskap til flyselskap, mens hos de fleste er det 4-6 uker før termin som er siste frist og da med legeerklæring. En annen ting er hvor tett opp til termin du selv føler deg komfortabel med å fly. Jeg fløy til USA 2 mnd før termin og hadde ingen problemer, men hadde med legeerklæring og hadde på støttestrømper! Lykke til!
~ spiren ~ Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hei Abracadabra! Jeg er også gravid i Asia, og skal føde der. Er hjemme i Norge en tur nå, og skal tilbake til Asia når jeg er i uke 30. Skal ha med lege erklæring og selvfølgelig støttestrømper, så sater jeg på at det skal gå bra. Eneste problemet jeg ser med å fly så sent, er at den lange reisen vil bli ganske slitsom.. så det gruer jeg meg litt til, men har heldigvis en kjempe flott mann, som jeg stoler helt og fullt på at ordner ut alt, så er veldig trygg på at han tar godt vare på meg. Her blir det også reist på buisness :-D Hadde aldri orket vanlig økonomi på så lange reiser.. det blir for trangt, og i alle fall når jeg er gravid. Hehe.
Abracadabra Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 legeerklæring og støttestrømper skal bli! har undersøkt og sjekket opp og ned og frem og tilbake, og det ser ut til at åtte uker før fødsel skal gå bra, selvsagt avhengig av formen da. må bare dobbeltsjekke at KLM godtar det på så lange flyvninger. takk for tilbakemeldinger!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 De fleste har en regel på at man kan fly 8 uker før, MEN da med legeerklæring. 4 uker før så er det helt uakseptabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå