Gå til innhold

trenger råd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg har eit dilemma!

Mammaen min røyker...Ho har eit rom i kjellaren som ho "gøymer" seg på.Dette har pågodt lenge.Me veit ikkje om ho veit at me veit da...Men da luktar lang veg av ho.

Dillemmaet mitt er...Eg hatar at ungane er borti ho etter at ho var vore der nede og røykt.Bør eg ta dette opp med ho??

Lurar og på korleis ho løyser dette når ho passar ungane mine..Spesielt minsten på 10 mnd.Tek ho han med seg ned,eller let ho han vere oppe aleine??

Sjønnar og ikkje korfor ho gøymer seg heile tida....Alle veit jo at ho røyker....!

Kjenner eg blir både rett og sint når eg tenker på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dilemmaet?? Dra hjem til henne og si at jeg vet at du røyker, og lurer på hvordan du løser det når du passer ungene. Jeg liker ikke at de er med deg etter at du har vært og røykt. Alle skjønner hva du driver med i kjelleren. Hvis du ikke kan la være og røyke når vi er på besøk, så gidder vi ikke komme.

Begynte hun med dette i voksen alder, eller har hun alltid røykt? Får litt inntrykk av at det er noe hun har begynt med i det siste, isåfall skjønner jeg virkelig ikke vitsen....

Skrevet

veit ikkje kor lenge ho har drive med da!! tok ei stund før me sjønte da....men da e nok snakk om noken år no ja....

ja eg får ta med ein prat med ho!!!!men er liksom redd for korleis ho vil reagere og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...