Gå til innhold

6ukers kontroll for mor

<3 Har verdens vakreste gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om moren må betale for seks ukers kontrollen hun er på og nøyaktig hva de gjør/prater om der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må ikke betale for den. Hva de snakker om og gjør varierer. Vi snakket litt om fødselen og tiden etterpå, jeg fikk resept på cerazette og hadde GU fordi jeg ville hun skulle undersøke noe jeg følte ikke var riktig "der nede" etter syingen etter fødsel.

Skrevet

6ukers er gratis, men får du resept for ny prevansjon må du betale for denne. Jeg fikk spørsmål om hvordan jeg og ungen hadde det, hvordan ammingen gikk, tok en GU for å se at alt hadde trekt seg normalt tilbake, tok en celleprøve når legen først var der inne (så var det gjort for dette året), leverte urinprøve og tok blodprosent (hadde lav etter fødsel).

Skrevet

Urinprøve, blodprosentsjekk, snakk om prevensjon og amming, null GU siden jeg både har hatt celleprøve nylig og heller ikke har noe rart i underlivet etter fødsel (elle rjeg har det da, men sånn som jeg forklarte det var det ikke noe han trengte å se for å gi meg behandling for). Gjort på et vips (for meg) og betalte ikke noe.

Skrevet

ok. tusen takk:) Skal dit i dag,og greit og vite litt på forhånd på hva som skal skje der synes jeg:)

Skrevet

Ja og så sjekket de vekta *gremmmmmm* :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...