Trampe82 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei jenter.. igår fikk jeg blodtrykksfall og stupte med fjeset og mine kne først ned en mur trapp ute.. husker ikke om jeg slo magen pga jeg ikke var helt bevist.. Kjenner jeg er litt bekymret, men så er ikke den lille så stor og ligger godt beskyttet i magen min så det er vell liten mulighet at det har hendt noe.. Noen med erfaring... klem
julibebiss <3 Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 hej hej =) forrige mandag skjedde det samme med meg. jeg datt rett på magen ute..rakk ikke ta meg for,pga at det svartnet helt for meg. Vi reiste på legevakten ettersom det her var på ettermiddagen. Der sjekket han magen og livmora. Livmora mi hadde trekt seg sammen,men han trodde ikke det var farlig. jeg fortsatte og ha smerter dagen etter så jeg ringte føden. jeg er 28 uker på vei så syntes det var riktig og gjøre der og da. Der fikk jeg komme inn til overvåkning og ul for å se om morkaka,livmora osv var som det skulle. Og det var det =O) jeg spurte hva som kunne skje i ett sånn tilfelle,og som legen på føden sa til meg,var at; de var ikke redd for barnet i den forstand..fordi de ligger godt beskyttet,MEN hun ville se på livmora mi om den forandret seg..fordi en sånn "smell" kunne sette igang noe.. men heldigvis så skjedde ikke det,og jeg får ha han inne noen uker til =O)
Trampe82 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for tilbake meld Ble litt lettet nå Jordmor skulle ringe meg opp idag, så jeg får høre hva hun sier.. Godt å høre at det gikk bra med deg og den lille, lykke til videre
julibebiss <3 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 ja-a,det går som regel bra.. de små er jo godt beskyttet =O) Det er bra hun tar kontakt med deg,så får du ha lykke til du også=O) men det går nok bra..;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå