Gå til innhold

Leggeproblemer på dagtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som jeg har omvendt problem av alle her inne. På kvelden er det ikke noe problem å legge mini på tre måneder, men derimot på dagen kan det være veldig vanskelig. Vi kan gå hele dagen hjemme, hvor han kanskje sover 2-3 dupper på 10-30 minutter, og det er ikke nok for mini. Om vi er ute og triller i vogna derimot, kan han glatt sove 3-4 timer så lenge han er god og mett når han sovner.

Vi har ikke kjøpt seng til han ennå, så han sover i en kurv på soverommet vårt om natta. Den kurven flytter vi inn i stua på dagen, og legger han i den når han blir trøtt. Enkelte dager er han stuptrøtt, men jeg får han ikke til å sove mer enn ti minutter. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få han til å sove innendørs?

Vi bor i 4. etasje uten heis, og har ikke balkong, så kan ikke bruke vogna når vi er hjemme. Jeg elsker å gå tur, og er selvfølgelig glad for at mini sover godt i vogna, men enkelte dager er det jo dårlig vær, og jeg trenger av og til å gjøre ting hjemme, og da hadde det vært greit å få han til å sove hjemme. Har forresten også prøvd bæresjal, men da er han våken og vil ha med seg det som skjer rundt seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme men har du prøvd å legge han inn på soverommet på dagtid nå som har er 3 mnd. Kanskje han blir forstyrret av å ligge i stuen nå?

Skrevet

Det kan hende. Skal forsøke å legge han på soverommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...