Squirrel79 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Ser ut som jeg har omvendt problem av alle her inne. På kvelden er det ikke noe problem å legge mini på tre måneder, men derimot på dagen kan det være veldig vanskelig. Vi kan gå hele dagen hjemme, hvor han kanskje sover 2-3 dupper på 10-30 minutter, og det er ikke nok for mini. Om vi er ute og triller i vogna derimot, kan han glatt sove 3-4 timer så lenge han er god og mett når han sovner. Vi har ikke kjøpt seng til han ennå, så han sover i en kurv på soverommet vårt om natta. Den kurven flytter vi inn i stua på dagen, og legger han i den når han blir trøtt. Enkelte dager er han stuptrøtt, men jeg får han ikke til å sove mer enn ti minutter. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få han til å sove innendørs? Vi bor i 4. etasje uten heis, og har ikke balkong, så kan ikke bruke vogna når vi er hjemme. Jeg elsker å gå tur, og er selvfølgelig glad for at mini sover godt i vogna, men enkelte dager er det jo dårlig vær, og jeg trenger av og til å gjøre ting hjemme, og da hadde det vært greit å få han til å sove hjemme. Har forresten også prøvd bæresjal, men da er han våken og vil ha med seg det som skjer rundt seg.
Mamman til M&E Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg sliter med det samme men har du prøvd å legge han inn på soverommet på dagtid nå som har er 3 mnd. Kanskje han blir forstyrret av å ligge i stuen nå?
Squirrel79 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Det kan hende. Skal forsøke å legge han på soverommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå