Gå til innhold

Hvorfor kan de ikke bare respektere mine ønsker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag snart. Det har aldri betydd noe særlig for meg, og spesielt ikke nå som jeg har blitt både 18 og 20 (øl, sigaretter og sprit... hehe). Men ingen ser ut til å bry seg om mine ønsker for denne dagen!! Argh!

Jeg sier om igjen og om igjen at jeg ikke har behov for å feire, og de trenger IKKE å kjøpe gaver til meg. Men neida. Venninnene mine INSISTERER på å dra med meg ut på byen og hele pakka! Har også en mistanke om at de bare gjør det så de selv skal ha en unnskyldning til å gå ut, og da blir det jo enda mer meningsløst!

Noen andre som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,dette hørtes helt forferdelig ut..

Hvorfor ikke heller bare være glad du har venner som bryr seg?

Skrevet

Jo, jeg ser den. Men det ER faktisk frustrerende å ikke bli hørt, spesielt når de vet, og har alltid visst, at det ikke betyr noe for meg. Og når det i tillegg brukes som en unnskyldning for å drikke seg dritings, da blir jeg bare sur... hehe.

Jeg hadde satt mer pris på litt oppmerksomhet i hverdagen, som "hvordan går det med deg" eller noe i den duren.

Skrevet

Kan du ikke bare komme dem i forkjøpet da? Inviter hjem til middag, kake, og brus:-) Sørg for å ikke ha barnevakt(eller mann hjemme), så slipper du gå ut på byen etterpå. Evt. inviter på en hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...