nanomor Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Veldig lyst å lage min egen, men hvor er det best og gratis?? Trenger ikke være så fancy, men bare et sted jeg kan "droddle" litt
Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg vet bare om blogg.no og blogspot.com... Begge er enkle å bruke og sånn, synes jeg:) Jeg har blogspot nå da, du kan jo se litt innpå hvordan det ser ut. Jeg har ikke noe fancy-pansy da, meen.. http://www.inainfinitum.blogspot.com/ Du kan også bare gå inn på www.blogg.no der er det blogglister så du kan titte på bloggen:) Lykke til:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg vil ikke anbefale blogg.no. Det er stort sett bare fjortiser der, som du fort skjønner når du tar en kikk på topplisten. Vet ikke så mye om blogspot, men har fått inntrykk av at det er litt bedre der.
klovnebukse Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Hva med wordpress.com? Går an å ha det på norsk.
trippeltopp Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Jeg har nettopp opprettet min egen på blogspot og det var enkelt og greit å komme i gang der ihvertfall... selv om jeg ikke er heeeelt inni det enda, så kommer det seg for hver dag lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå