Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vi er prøvere om dagen, og jeg har hatt EL for noen dager siden eller en uke, noe i den duren der. Uansett, så var jeg på do i natt når vesla våkna. la meg veldig fort igjen uten å sjekk noe som helst papir. Men i det jeg våkner og går på do igjen så ser jeg at det er små blod flekker i trusa, det skal jo ikke være mensen da, for det skal jeg ikke ha før den 11 mai rundt der:/ Nå skjønner jeg INGENTING. Hva kan det her være? Hatt skikkelig murringer i magen i langt over en uke nå. Håper på svar av dere.
serin@ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Festeblødning. Det hadde jeg når jeg ble gravid! Var ikke prøver da, så trodde ikke jeg var gravid -men at det var en svak mens! Krysser fingrer for at jeg har rett og at du er gravid da )
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Ojj... tenk om det er det a:) Når tror du jeg evt kan ta en test a???
lita_87 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Har akkurat det samme! I går da jeg var på do kom det litt utflod med blod i, lurer så på hva det kom av, er ca 1 uke siden EL. Skal ha tr 6 mai..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Ja sånn er det her også, en uke siden ca, jeg vet ikke om det kom med utflod da, får jeg gikk på do i natt med lyset av, så ikke heele rommet til vesla skulle lyses opp, men fikk jo et bra sjokk når jeg sto opp da, det var jo små blod flekker i trusa. Har bare såå lyst å ta en test nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå