oleanna2005 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Mannen er fadder, og vi har kontakt med barnet en gang i året. Hvor mye- eller hva gir man? Vi har dårlig råd.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg er gudmor til en som skal konfirmeres nå. Jeg har kjøpt en gave til vel 600 kroner. Har kontakt flere ganger i året, og han betyr mye for meg, og jeg mye for ham. Skal i tillegg holde tale, og synge. Men hva man gir kommer jo an på forholdet man har, samt hva ungdommen ønsker seg... kanskje dere kunne prøve noe sånn mellom 300 og 500 kroner?
Shamandalie Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Min kjære er også fadder, men det er på onkeljenta si, så vi har jo mye kontakt med henne. De bor langt unna,men vi snakkes jo minst en gang i uka. Hun får bunadsølvet fra han og den andre fadderen (ca 1000 kr hver på de), pluss at hun får et par øredobber til 400 kr fra oss som onkel og tante, å så får hun Sex og Singelliv-skoboksen,den med alle sesongene i (ca 600 kr) fra jenta vår,som konfirmanten er fadder på Dette er jo egentlig en råflott gave tilsammen, men vi fant ut at siden vi har bare 2 onkel å tantebarn, å det er nå 7 år til nestemann konfirmeres, så kunne vi slå litt på stortromma. Vi har heller ingen andre fadderbarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå