Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg får penger tilbake på skatten men leste et sted man kan få penger tilbake for barnehage utgifter?? jeg får dekket 63% i måneden, kan jeg da søke om å få tilbake de 37% jeg betaler hver måned som utgør 1100 kr med matpenger? leste man kan få penger tilbake av kostutgifter også i barnehagen?? Aner ikke hvordan jeg fører det ned på selvangivelsen? "Beløp som ikke er forhåndsutfylt , føres her.." Kanskje der jeg skal skrive under eller under "tilleggsopplysninger" ??
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei! Du kan få opptil 25000kr i fradrag for pass og stell av barn. Vi har fått årsoppgave fra kommunen vår som dokumenterer hvor mye vi betalt under 2008. Du skal føre beløpet du mener er korrekt under post 3.2.10 Foreldrefradrag. Du må også legge ved dokumentasjon på det beløpet du fører opp som fradrag. Beløpet inkluderer matpengene! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Må bare tilføye noe anonym 08.52 da jeg syntes du var litt uklar - beløpet inkluderer matpengene ja men viktig å trekke disse fra da man kun får fratrekk for utgifter til barnepass ikke til mat!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå