Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Heia:) Jeg har en mann som jobber mye,og er som oftes bortreist med jobben 3 uker ila en mnd. Har nå fått en liten jente. Hun blir 4 uker snart:) Han har vært hjemme til nå,men skal på jobb imorgen. Jeg gruer meg til og være helt alene med henne så lenge. Hvordan klare jeg det? Kan dere komme med noen tips? Hva fyller dere dagene med? Og hvordan rekker dere over alt? Mi tulle sover ikke så mye på natta,så jeg er litt zombie på dagen:(
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Ja, dessverre :-( Mann min jobbe i forsvaret å dro til Afghanistan for snart 8 uker sia, ska være enda 2 mnd :-( D har gådd veldig greit egentlig for han jobba masse (daglig leder) da han va hjemme også, så e vant til å gjøre alt sjøl. Æ e svært effektiv rett og slett :-P Når gutten min tar luran sin gjør æ husarbeid og sitt me studian. E fulltidsstudent i tillegg og har 6 eksamena nu i mai ;-) Bynne merke nu at æ savne han veldig å e lei av å være aleina :-( Han kommer hjem 30.juni og vi ska gifte åss/ha navnefest 3.juli, så styre nu me planlegginga dær også aleina ;-) Du kommer til å klare d kjempe bra :-) Har du familie og venna som kan hjelpe dæ sia ho e så lita? Du får rett og slett drite i husarbeid osv å sove når ho sove :-) Men e ho våken veldig mye? Klæm til dæ! Ekke arti å være aleina når man ska være 2
Alle gode ting er 3:) Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Velkommen i klubben:) Vet godt åssen du har det..Er mye alene med babyene mine jeg også,for pappan jobber i nordsjøen og er borte i 2 uker og hjemme i 1 uke av gangen.. Er jo xtra mye som faller på meg når han er borte, men det gjelder å være effektiv. Så her går det veldig greit, tiden går veldig fort med to småttiser som krever sitt, så her går det slag i slag fra 7-20.Rekker nesten ikke å savne mannen min, for har så mye å gjøre. Jeg gjør husarbeid og lager mme til de når de sover, og rekker jeg ikke alt på dagtid tar jeg å gjør det på kvelden når de sover da. Jeg har ihvetfall ikke noe problem med å få fylt dagene, har mer enn nok å henge fingrene i.Det går nok helt fint å være alene, er jo litt hektisk inni mellom, men har nok en del med innstilling og vaner å gjøre også. Lykke til:)
Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Godt og høre at jeg ikke er alene:) Desverre har jeg ikke familien min i nærheten. De bor 8 timer unna:( Jeg er så sliten for tiden,men håper det blir bedre ettervært. Det sies jo at de første 6 ukene er værst:) Har dere noen tips for og få henne til og ta smokken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå