Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 masa her ;-) Så at legen hadde prøvd å ringe deg i går, så nå er jeg skikkelig spent! Håper virkelig det bare er knallgode nyheter til deg i dag :-) Klem
MissAntrop Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Koselig at du spør Ringte legekontoret, og de hadde visstnok ringt etter en misforståelse. Det var ingen ting de ville og de hadde heller ikke fått resultatene enda. Så, jeg må nok smøre meg med tålmodigheten nok et døgn.... Tok en test i går, og streken blir jo bare sterkere og sterkere. Tror du det kan bety noe? Ellers så er jeg så trøtt og sliten at jeg orker ingen verdens ting lengre. Huff....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Det at testen blir sterkere og sterkere er jo bare positivt! Det tyder jo på at det blir mer hcg i urinen din :-) Når jeg mistet så ble ikke testene sterkere og det var det som gjorde at jeg fikk mistanke om at det gikk galt, og det gjorde det noen dager senere. Tror du er kjempegravid enda jeg ;-) Men huff, "slemt" å ringe feil av legekontoret når man venter på en slik spennende beskjed da! hehe Man blir jo frynsete av mindre. Grusomt å gå slik å vente på svar
MissAntrop Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Når var det du mistet, da, og hvordan artet det seg? Ja, helt forferdelig å vente på svar. Håper at jeg etterhvert kan få komme emg på en tidlig ultralyd også, jeg er så redd og usikker kjenner jeg.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 Jeg mistet ganske tidlig i graviditeten, vet ikke eksakt hvor langt jeg var på vei ettersom jeg ble gravid etter p-pilleslutt og dermed ustabil syklus. Men reagerte på at testene ikke ble sterkere og sterkere....hadde kjøpt en hel liten gjeng av dem på billigtester så hadde mange liggende hehe Etter ca 1 uke med tester som var helt like sterke, begynte jeg å blø og det varte i ca 5-6 dager. Etter det stabiliserte syklusen seg igjen etter 2-3 mnd og 6 mnd etter SA`en ble jeg gravid igjen :-) Men jeg hadde altså mistanke nesten hele tiden ettersom testene ikke ble sterkere og sterkere. Denne gangen hadde jeg også testomani og nå ble testenene klart sterkere positive for ca hver 2 dag :-) Men jeg gikk likevel på en tidlig ul i uke 7 fordi jeg som deg, var nervøs og usikker. Fikk da se et lite frø med et hjerte som banket. Fikk også ekstra ul på sykehuset da jeg var 9+0 fordi jeg hadde hatt en SA, også da så alt fint og flott ut :-) hehe ser nå at i dag er det akkurat 6mnd til termin 28 oktober :-) Lykke til og hold oss oppdaterte.....jeg er sikkert minst like spent som deg hehe
MissAntrop Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Da har faktisk legen ringt. Verdiene har steget fra 128 til 360. Jeg synes det høres lavt ut, men hun sa at det er håpløst å forholde seg til tallene. De ser kun på at det er stigning, hvilket betyr at jeg er gravid. Hurra!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Hurra! Det var en herlig nyhet! Og får jeg lov til å si; hva var det jeg sa ;-) Gratulerer igjen, håper du snart klarer å slappe av litt og nyte graviditeten. Det tærer veldig å være bekymret. Nå er det tid for å feire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå