Anonym*Gullklump* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Gleder meg egentlig litt til det. Har vært hos jordmor en gang dette svangerskapet men så er det også 6 uker siden jeg var på kontroll. Er spent på symfysemålet siden dette ennå ikke er målt også litt spent på hvordan alt ellers er ) Skal bli litt godt og få svar på alt jeg lurer på...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Halla Jeg har også vært hos jordmor i dag. Vidunderlig å høre hjertelyden )) Dunkdunkdunkdunk..... Husker ikke hva sf.målet var ( Mindre nysgjerrig nå med min andre enn med min første gett ;P ) men stor livmor i allefall Kan ikke holde inne denne magen lenger nei... Er 15 uker i morgen... Hvor langt er du på vei? Og var det kos hos jordmor?
Anonym*Gullklump* Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Er litt lenger på vei jeg da:o) Jeg er 27+5 i dag så flytter snart ut fra 2.trimester... Tiden flyr av gårde:) Ja det var kjempe kos hos henne, første gangen hos henne g hun virket kjempe koselig. Men nå skal jeg ikke til henne igjen før uke 38 og det er litt kjedelig da, men men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå