Gå til innhold

Hjertebank.. andre som opplever det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er faktisk så ille at jeg ikke får til å sovne igjen..

og det varer en god stund også.. blir helt matt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med ekstra hjerteslag, eller hva det er. Er visst helt normalt. Jeg har lest mange som har det, og flere som har vært til sjekk på sykehuset og gått med registreringsapparat i mange timer. Likevel syntes jeg at det føltes så ekstremt at når jeg var på sykehuset ba jeg om å bli sjekket, og alt er bra. Bare VELDIG slitsomt i lengden!!! Jeg har hatt det slik siden februar, og er nå i uke 35.

Skrevet

mm.. er det den følelsen jeg også har kjent i blandt da kanskje... hjerte mitt lager en veldig merkelig følelse eller dunk noen ganger.. tar nesten vekk pusten på meg... har aldri skjønt hva det var.. men jeg har hatt dette før jeg ble gravid også... er det noe man kan ha selv om ikke er gravid også?

Skrevet

ja, ekstra hjerteslag kan man ha selv om man ikke er gravid. Jeg var mye plaget med dette før jeg ble gravid, i flere år faktisk, men bare i perioder.

Har merket litt i 1 og 2 trimester, men nå i 3. trimester tror jeg at jeg ikke har hatt det. Har lavt blodtrykk for tiden, og er sykmeldt nå, så jeg tror stress er årsaken til at jeg får det.

Skrevet

Ja samme her! Har hatt det siden før jeg ble gravid, men det har roet seg litt nå den siste mnd, er i uke 37 nå. Har sjekket det men er ingenting galt, det er ganske vanlig men hvis det er veeldig plagsomt og ofte, ville jeg gått til legen og bedt om full sjekk bare for å slippe å engste meg :)

Skrevet

Jeg har hatt mye hjertebank siden uke 12 ca, men det er mye verre nå (uke 31), kjenner det opp i hode noen ganger, og innimellom føles det som jeg ikke får puste. Skikkelig ekkelt! Men det er helt normalt, særlig når man er gravid pga økt blodvolum...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...