Gå til innhold

Sønn på 6 sover naken med mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen til min samboer pleier å sove sammen med henne om natten. Hun sover selv alltid naken, så hun har lært ham å gjøre det også. For noen dager siden tok han av seg buksen og onanerte mens han lekte med biler hos meg. Da jeg ba ham kle på seg, sa han "mamma sier at tissen har godt av å lufte seg". Jeg har ikke nevnt noe om dette til barnets mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne saker er alltid vanskelige.

Dette tror jeg er helt naturlig.

Det ER godt for tissen og lufte seg.

Dette virker ikke seksuelt, hvis det var det du lurte på.

Må jo ikke overdrive sånn, ikke rart ting er tabubelagt og at mange skammer seg over sin egen seksualitet.

Skrevet

Onani og sånt er helt vanlig i den alderen, men at et nakent barn på 6 år sover i samme seng som en naken voksen reagerer jeg sterkt på. Bare tenk hvis det var snakk om en naken mann, da hadde jo pedofilanklagene kommet med en gang! Uheldigvis for mange overgrepsofre så blir ikke overgrepene oppdaget/tatt på alvor fordi overgriperen er en kvinne, så ville tatt dette svært alvorlig. Bedre det enn å ikke gjøre noe med det.

Er det slik at de bare deler seng og begge liker best å være nakne så kan du jo si til henne at du finner dette bekymringsfullt, og at de burde slutte med det.

Hvor sover du når de sover sammen?

Skrevet

Nr.1: Dersom du tar et barn i å onanere, så skal du si at du skjønner godt at han liker å kose med tissen sin (for det er jo faktisk godt), MEN skal man kose med tissen sin så skal man gjøre dette på rommet sitt fordi dette er noe man gjør alene når ingen ser på.

Nr.2: Har selv en venninne som har en gutt med "naturist-tendenser". Han sover naken og rusler rundt naken foran alle. Han har et svært naturlig forhold til kroppen sin, og det er ikke noe venninna mi har lært ham. Vi ler litt av situasjonen alle sammen. Han er blitt bedre nå da, i en alder av 10 år.

Jeg ser ikke noe galt i at et lite barn sover naken sammen med sin mor, men om noen år så kan det nok være greit å innføre undertøy dersom hun fortsatt vil dele seng med ham.

Vil også poengere at det at gutten sover naken sammen med sin mor og at han onanener ikke har noen sammenheng. Hun har neppe lært ham å onanere (onani er svært vanlig blant småbarn).

Skrevet

Det du sier der synes jeg er svært hysterisk. Min samboer har sovet naken sammen med sin datter i alle år og sluttet ikke med det før hun ble 10 år. Da sa jeg i fra om at han skulle ta på seg en underbukse. Dette fordi hun så smått begynner å komme i puberteten og jeg synes det går en grense der. Jeg sover også alltid naken og sover min datter sammen med meg så er jeg altså naken.

Jeg synes det er helt greit å sove nakne sammen med sine barn, helt til de kommer i en viss alder. Så lenge de selv synes det er naturlig og greit og ikke sier noe på det, så ser jeg ikke noen grunn til å opptre overhysterisk overfor barna. Kropp ER bra og det bør også barna lære seg.

Slikt snakk om pedofilianklager synes jeg er å tråkke langt over streken. Hverken min samboer eller jeg er pedofile selv om vi liker å sove nakne.

Skrevet

Jeg og min datter på 8 deler seng:) Jeg sover naken, men ikke min datter. Hun vil ha pysj på seg, for det er det hun er vant til fra hun var liten og så bruker hun fortsatt bleier(om natten) så det er egentlig naturlig at hun vil ha pysj. Men det hadde fortsatt ikke vært noe seksuelt ved det, om hun ikke hadde hatt pysj på seg.

syns det er hårreisende å begynne å tenke pedofili bare fordi en er naken sammen med sitt barn. Ikke vri alt til kofferttenkning.

Og at barn liker å ta seg på tissen, er helt normalt. De må bare lære at de skal gjøre det når de er alene og ikke blant andre. For dem er det så naturlig at de ikke tenker over at de skal være alene:)

Og tissen har jo godt av å lufte seg:)

Skrevet

Jeg reagerer ikke på at de er nakene, tror ikke det trenger å være noe galt i det de bare liker å sove uten klær.

Men et barn på 6 år bør da være stor nok til å sove i egen seng syntes jeg. Er en ting at de kryper oppi til mamma eller pappa om de har hatt mareritt eller er syke, men sånn til vanlig vil jeg si at det må være bedre at de har sin egen seng å sove i når de har kommet opp i skole alder.

Regner med at gutten legger seg lenge før mor så da er han vant til å sove alene så hvorfor skal han ligge i mor sin seng?

Skrevet

HI: Du må være en idiot som mistenker din samboer for diverse, mens det hun egentlig gjør er å gi sønnen sin et naturlig forhold til kroppen sin.

Og onanerer aldri du? Er det unormalt å onanaere? Du vet det vel kanskje ikke, men det er vanlig at babyfostre får ereksjon også inni magen til mammaen! Og selvfølgelig syns han det er deilig å ta seg på tissen.

Siden du "tok" han i å onanare (antar da at han var et sted alene på måten du skriver det) skulle du bare gått ut fra rommet han var på og latt han være i fred!

Skrevet

Det er nok uklart hvem som er idioten her. Slik som jeg ser det har ikke HI nevnt noe om noen mistanker om sin sambo. Er det ikke moren det er snakk om her? Og hun skrev vel ikke noe om at hun mistenkte noe? hun bare beskrev fakta som hadde skjedd... Skjønner at man reagerer på slikt når man selv kanskje ikke har levd i en familie hvor samsoving med store barn nakene er vanlig. Er vel derfor man tar slikt frem på et anonymt forum fordi man lurer på om det er vanlig?

Selv kunne jeg aldri ha samsovet med så store barn, har faktisk ikke barna mine i senga annet enn ved mareritt, sykdom osv. Nakenhet er heller ikke noe jeg er veldig opptatt av, hverken i ene eller andre rettningen. Men at folk gjør forskjellig fra meg, bryr jeg meg ikke noe om.

Skrevet

Gallis, nå blander du litt. Den ereksjonen babyer får kan ikke sammenlignes med onani. Har absolutt ingenting med dette å gjøre i det hele tatt! At penisens svamplegeme fylles opp er bare en naturlig prosess, og har ikke noe med det seksuelle å gjøre, og skjer ofte i søvne. Akkurat som når menn våkner med morrabrød, uten en eneste seksuell tanke.

Kun kroppens naturlige måte å være på.

Skrevet

Eh...en 8 åring som bruker bleier om natten? En 10 åring som sover sammen med foreldrene?

Og det virker som at noen av dere syns det er greit at en 6 åring sitter og onanerer åpenlyst?? Når de er blitt så store så burde de faktisk få vite at sånt gjør man når man er alene og ikke åpenlyst.

Skrevet

HI skrev at han tok av seg buksene, og ingen ting om at han ble tatt i å onanere... Nå må dere lære dere til å lese!

Skrevet

Ville ikke lagt så mye i det. Det er jo riktig at "tissen har godt av å lufte seg". Min sønn på 8 liker godt å sove sammen med meg når stefaren er bortreist. Vi sover riktignok ikke nakne, men vi har jo ikke så mye klær på oss.

Skrevet

Jeg sover sammen med min sønn, og har gjort det fra han var liten. Han er nå 4.5 år.

Jeg sover alltid med truse, mens min sønn får lov til å sove i det han vil, også naken. Grunnen til at jeg sover med truse er at jeg synes det er unaturlig å sove uten. Min mann sover alltid naken, han takler rett og slett ikke å ha klær på i sengen.

Synes det er mye hysteri ute og går. Det er jo bare barna våre? Man vet jo aldri lenger hvordan man skal forholde seg til kropp og nakenhet. Selv tør jeg knapt vise meg naken på badet for min sønn, i frykt for at jeg kanskje da blir oppfattet som pedofil eller hva det nå er. Det er jo helt sykt! Også min mann holder foran tissen sin hvis han er naken når min sønn ser det. Synes egentlig ikke at det burde være sånn!

Selv vokste jeg opp med akkurat det samme hjemme. Har aldri sett min far naken, og det er kanskje litt av grunnen til at jeg ser på det som unaturlig i f.h.t mitt eget barn.

Men pappa har en kamerat da, som jeg overhørte han og mamma hadde en samtale med for noen år siden, og den gikk sånn:

" Jeg skjønner ingenting jeg, er så lei meg! Når jeg har samvær med datteren min nå så vil hun ikke sove sammen med meg lenger! Hva har jeg gjort galt? Har nesten lyst til å gråte så lei meg er jeg"

Denne kompisen hadde en datter på 10 år, og han lå alltid naken i senga sammen med henne. Dette var naturlig for ham, men pluttselig hadde jenta begynt å bli stor, og syntes det var ekkelt. Dette kunne ikke han skjønne, fordi det var jo den lille jenta hans liksom....

Skrevet

Bare så dere er klar over det: I tilfeller hvor en gutt blir seksuelt misbrukt er det i 50% av tilfellene en kvinne som er overgriperen. Så uvanlig er det ikke.

Skrevet

Ja, en 8-åring som har det som heter enurese. Det er faktisk ikke helt unormalt, men når en kommer så langt opp i alder er det ikke helt vanlig, selv om det er mange som sliter med det i ulik grad. Vi holder på å lete etter årsaken, men foreløpig er det kun våte netter(derfor bleie) alle netter, og ingen løsning på det.

Ikke tro at alt er suspekt, da.

Og jeg mener bestemt at barn får et bedre forhold til egen kropp, av at det er naturlig at en kan være naken sammen med andre i familien. Det skal ikke være flaut å ha en naturlig kropp, samme hvilken fasong den er i. Det er jo ikke noe seksuelt ved å sove i samme seng, selv om en er naken. Tenker dere sex med en gang klærne kommer av, og bruker den første og beste som er i deres nærhet til å tilfredsstille dere? Tror ikke det. I så fall bør dere kanskje kle av dere litt oftere, så tissen får lufte seg litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...