Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Jeg har to helt forskjellige pupper. Den ene er fin og stram, den andre er gedigen og hengete. Kan jeg få dekket operasjon ? Hva skal til isåfall? Dette er et stort problem, har vært sammen med kjæresten i snart tre år, han har aldri sett puppene mine.. Skammer meg. Noen flere i samme situasjon ?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg vet hvordan du har det!!! Jeg har EKSTREMT STOR forskjell!!! Jeg bader aldri offentlig, hater å gå i bikini!! Viser ikke puppene til noen!! SLITER EKSTREMT med det... Snakk med legen din, kan få det dekket. MEN ingen under 30 blir lagt inn :-(
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg også har pupper med ulik størrelse. Den ene er en helt OK C-cup, mens den andre en stor E-cup liksom. Derfor må jeg jo bruke BH i str E for at store-pupp skal få plass. Så får lille-pupp henge seg fast så best den kan. Jeg hadde hatt en del partnere før jeg traff samboer. Men ingen har noensinne hatt sex med meg uten bh/t-skjorte. Kun samboer som har sett meg, og da helst med lyset godt av. Har snakket med legen min, spesielt fordi jeg har veldig vondt i ryggen pga den ene store puppen min. Hun mente jeg må være ferdig med barn før det evnt er aktuelt. Men hvis du føler deg klar, kan du få operasjon selv om du er under 30. Sjekk med legen din, og legg på en del når det gjelder både psykiske og fyskiske plager. En venninne av meg fikk dekket, men så hadde hun str G også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå