Vinden blåser Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 bare nyskjerrig på hva dere bedriver dagene deres med til vanlig jeg
metaMORfose Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg er til vanlig styrer i barnehage. For tiden hjemme i svangerskapspermisjon frem til august, da begynner jeg så smått igjen med jobb noen dager i uken.
Vinden blåser Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 glemte å si hva jeg selv driver med var student, har egen nettbutikk, og har søkt meg inn på nytt studie til høsten. er veldig spent på om jeg kommer meg inn. er for tiden også i permisjon med jenta vår på 10 måneder. Hun har fått barnehageplass fra høsten av.
Lene~mor til tre Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg jobber som omsorgsarbeider på et sykehjem.
"vestavind" Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg er student og trives med det:-) I tillegg til at jeg er mor og kone, he he
"vestavind" Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Jeg vidreutdanner meg innen psykriatrien men vekt på barn og ungdom. Et kjempe spennende felt og fagområde.
Vinden blåser Skrevet 29. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2009 Høres kjempespennende ut,men veldig tungt vil jeg tro?
"vestavind" Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Det er spennende:-) Og tungt, men det tyngste er det å vite at det er så stort behov det "ute" mange triste skjebner. Men hva skal du studere da, solstrålen? liker nicket ditt:-)
Vinden blåser Skrevet 29. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2009 Økonomi Har søkt meg inn på bedriftsøkonomi fra høsten av. Går og venter i spenning nå på om jeg kommer meg inn eller ikke..klarer nesten ikke vente.. har så lyst!!! :-) Er i permisjon nå og det studiet jeg startet på og nå har permisjon fra er ikke det jeg trodde det skulle være. Høstens innhold er derfor litt usikkert da jeg blir å søke meg arbeid om jeg ikke kommer meg inn på et annet studie Takk liker ditt også ;-)
SOL*SOL Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Er hjemme med barna i barnehagen, hehe er jeg ikke heldig. Dem er i barnehagen fire timer hver dag ...da er jeg skikkelig husmor i mellomtida. Deiligt å få unna alt før ungene kommer hjem. Da er jeg klar for lek og morro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå