En god nummer to :) Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 jeg er i 35. uke, og babyen min hikker i ett kjør!!! er dette normalt? andre som opplever dette mye?
Thessa og Bebbis Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Det er normalt :-) Min også hikker hele tiden, ihvertfall 2-3 ganger om dagen. Hele magen rister, og slik holder det på i evigheter :-) JM sa det var helt normalt, og veldig fint. Da vet man at baby drikker, og tisser og alt funker som det skal. :-) Babyer som hikker mye i magen hikker gjerne mye når de kommer ut også sa hun :-)
ellevilla Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Min hikker også 2-3 omganger om dagen. Helt normalt!
Bøtteknott Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Hvordan merker man at det er hikking? JM sa det var en litt jevn dytt på en måte.., men har ikke merket noe til det. Og er i uke 31.. Har hørt så mange nevne hikking, og at det skal være bra. Jeg vil også merke hikking!! :-))
Svale <3 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Tror du merker det når det kommer Kan være litt plagsomt til tider.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå