*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 kjenner nervene har blitt urolige:O får ikke såve og kommer sikkert ikke til å få sove noe før operasjonen.. det kan umuli være bra???
giggsi Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Hva skal du operere? Jeg skal operere 20 mai og gruer meg allerede.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 høres kanskje litt teit ut.. men skal forstørre brystene.. etter flere år med plage. hva med deg da??
giggsi Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 He he.....Brystreduksjon. Vi ender gjerne opp med samme str da. Håper du blir fornøyd.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 hehe.. såpass?!) ja, håper også at jeg blir fornøyd;)) samme til deg:)) du får ha masse masse lykke til i mai da;)) er glad at på samme tid i morgen er jeg ferdig for flere timer siden:)))
Ranveig R Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Om du ikkje søv så mykje på førehand bør vel strengt tatt ikkje ha så stor betydning, du kjem vel til å sove under operasjonen, går eg ut ifrå? Du får ha lykke til i alle fall, eg har tenkt å gjere ein motsett manøver når eg er ferdig med ungar/amming )
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2009 tusen tusen takk:)) skal ha lokal bedøvelse, men regner med at jeg sovner av under selve operasjonen ja:) håper det i allefall;)) skulle gjerne ventet til jeg er ferdig med barn før jeg gjør dette. men jeg er bare 19 (20 til sommern), og har ingen planer om å få et barn til i nermeste framtid. og dette plager meg veldig. så slik er det altså) men gruer meg voldsomt.. hehe.. ja, skjønner veldig godt at enkelte vil endre på brystene etter graviditet og amming. selv om det er naturlig at puppene forandrer seg veldig, og noen gang blir "mindre pene".. så håper alt ordner seg for deg når den dagen kommer:))
Sjefsmegga Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Lykke til, jeg vurderer selv et brystløft og bukplastikk forhåpentligvis neste år. Ting har reist en smule sydover etter å ha bært mang en tung bør for å si det slik. Så får jeg høre hva legen sier når jeg får somlet meg dit etterhvert. Selv om jeg for noen år sia var meget imot den slags vedstyggerligheter som platisk kirurgi, men noen ting må man ta tilbake, forfengelig og plaget som man er.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2009 takk takk:)) rådfør deg med legen ja:)) er utruli hva de vet om forskjellige ting. og er virkelig godt å få profesjonelle råd;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå