www.karibienshule.blogg.no Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hva skjer med den øyeskygge-greia til Lene???? Idag er det lilla herfra til evigheten, og det er IKKE fint synes jeg!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 la no Lene få sminke seg akkurat slik hun vil!!!!)) vi alle kan ikke like alt på/med hverandre;))
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 jo seffern skal hun få sminke seg slik...jeg bare skjønner ikke helt greia! ER det fint? Er det en ny trend som har gått meg hus forbi i ammetåka?
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 hihi.. er nokk ikke en ny trend nei. ikke som jeg vet om i allefall;)) og det er ikke fint.... men, som du ser, for noen er det sikkert veldig vakkert.. hehe..
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 ja, nå er ikke han der Mats min type - så jeg kan vel egentlig bare holde kjeft å la de like hverandre (selv om de var uvenner i dag)... underlig hvor engasjerende det programmet er, haha...
It's all about me Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Hun slår ikke ei som gikk på babysvømming sist runde. Hun hadde alltid lilla øyenskygge som matchet bikinien. Synes det var like merklig hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå