*toppris* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 noen som har erfaringer med denne eller hørt noe? var grådig billig da... men er den god?? og er den stor samenslått?
snuffe Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Vi har en slik til ene besøkshjemungen, og er godt fornøyde. Den passer helt utmerket til vårt bruk: stort sett bare brukt her hjemme. Lett å slå opp og ned når man først har skjønt teknikken. Målene husker jeg ikke, men det er i hvert fall god plass til en lang unge på to og et halvt i den. Ulempen er at den nok er tyngre enn mange av de dyrere sengene, så om dere skal flytte den veldig mye rundt ville jeg kanskje vurdert en annen. Om den mest skal stå hos besteforeldre, på hytta e.l er den super.
*toppris* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 en veninne har brukt sin som "lekegrind" i begynnelsen, når hun skulle i dusjen etc... så vurderer det samme siden jeg ikke har den helt store plassen til en lekegrind... har en gutt som blir 3 så hadde vært greit med ett lite fristed for den lille innimellom... slik sett spiller ikke tyngden noen rolle;) vil bli brukt som reiseseng på turer, men blir heller ikke noe særlig bæring da heller:) hvordan er nettingen på den? lett å se gjennom? (det er selvsagt ett av kriteriene) Noen vil sikkert angripe meg eller tenke sitt om hva jeg vurderer å bruke den til men... praktisk her ivertfall siden plassen ikke er stor. har spurt her inne ang den ole brum fra jysk, men den har visst glidelås og da forsvinner poenget for min del, med tanke på 3 åringen;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 de fleste reisesenger er 120x60- da også denne. den er helt grei, veier endel og tung å bære. tynn madrass. har du jysk i nærheten kjøp heller samsom reiseseng der, samme tingen bare litt billigere, lettere og tykkere madrass....
snuffe Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Ja, jeg synes man ser godt gjennom nettingen. Netting bare på sidene, helt stoff i endene.
*toppris* Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 oki, takk for tips:) skal se på den:)
AdrenaLine Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Noen venner med den typen reiseseng sliter når de er på hytta siden det er så gulvkaldt der. De har måttet sette senga oppi en vanlig seng for at det ikke skal bli for kaldt for babyen... Men finnes det noen alternativer lurer jeg på...
Ops..På'an igjen ;-) Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Syns denne er helt strålende jeg Er jo ikke i bruk så ofte, men kjekk å ha når vi skal rundt omkring. Jeg syns madrassen er tynn, men har brukt lammeskinn nedi, det både luner og mykner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå