Gå til innhold

Kan du svare meg litt om ketolysekuren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst: Funker det? Hvor mye har du gått ned på hvor lang tid? Hvor mye trener du i tillegg?

Kan jeg ta tran samtidig? La du om kostholdet til hele familien eller bare deg selv? Litt slitsomt med 2 middager....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det virket ikke på meg, og jeg blei skikkelig dårlig av det. Men mange her inne har positive erfaringer :) lykke til

Skrevet

Jeg synes det var fantastisk da jeg endelig gikk ned på den.

Ja ta tran.

Kjøp boka, eller lån på biblioteket. Gjør det ordentlig, trapp gjerne ned karbsene uka før du går inn i ketolysen. Middag med familien er null problem, det er mye ren mat og ungene får potet eller fullkornsris mens du spiser salat istedenfor karbsene.

Skrevet

Ja, det funket. Gikk ned 10 kg på 11 uker. Var aktiv fra før, og fortsatte med det. Du skal ikke starte hardtrening på en så ekstrem lavkarbokur, men er du vant med det fra før kan du sannsynligvis holde på som før - bare se an energinivået. Det kan synke litt i starten av kuren, til kroppen venner seg til å bruke eget fett som energikilde.

Tran tror jeg du kan ta. La kun om kosten min, resten av familien fikk ris og pasta ved siden av, jeg forsynte meg bare ekstra av grønnsakene.

Skrevet

Men tok du disse pillene også da?

Skrevet

Vel, en lignende blanding. Jeg var utenlands.

Magnesium er ESSENSIELT. Ellers får man sinnsyke kramper i føtter og legger. Siden man mister mye vann i begynnelsen. En god multivitamin uten jern er og bra (Solaray fra helsekosten har en fin en!)

Skrevet

Ok....Tror jeg kjøper den startpakken.... Håper det funker på meg også. Trenger en god start. Skal ikke ned mer en max 10 kg. Men er litt redd for løshud siden man går raskt ned i vekt. Har alt rundt magen og brystet, skjønner du. men takk for svar:)

Skrevet

Hm..om du skal ned mindre enn 10 kg er ikke kuren anbefalt. Bare så du vet det.

Skrevet

Joda. Men den er SPESIELT EGNET for de som skal ned mer.

De som skal ned litt kan bruke mer tid enn de som skal ned mye, de som skal ned 50 kg går jo av og til ned mange kilo i uka...

Mange som skal ned "kun 10" kan gjerne gjøre det på GR og. For meg selv var det "de siste 8 som ikke kom av av "GR"-type". Men tenk å våkne om morgenen med fint blodsukker og godt humør! Det har jeg kun noensinne gjort (siden puberteten iallefall) på ketolyse.

Skrevet

Ja, jeg har bare positive erfaringer med ketogent kosthold, så thumbs up fra meg altså :o)

Skrevet

Jeg gikk ned 7,9 kilo på 7 uker. Kjempe fornøyd. Datt desverre av i forrige uke pga spysyken, og null lyst på å spy egg eller salat ( måå ha knekkebrød når jeg spyr) Men begynner igjen i morgen !

Men jeg ville bestilt fullpakke hvis jeg var deg, vet ikke om du får tilgang til forumet med startpakken,men det får du med fullpakke.Og det er et kjempe forum. Masse støtte, tips,og gode råd og hente der. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...